Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، منابع مطلع عصر چهارشنبه از اعزام تعدادی از جنگنده های آمریکا به خاورمیانه خبر دادند.

خبرنگار بخش دفاعی شبکه خبری «فاکس نیوز» در توییتی در این زمینه نوشت که تعدادی از جنگنده های اف-۱۵آمریکا مستقر در پایگاه هوایی «لیکن هیث» انگلیس در خاورمیانه مستقر شده‌اند.

خبرنگار فاکس نیوز به محل دقیق استقرار این جنگنده‌ها در غرب آسیا، تعداد آننا و دلیل این جابجایی اشاره ای نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در روزهای گذشته آمریکا برخی از جنگنده های اف-۳۵خود از منطقه را خارج ساخت.

وبگاه «دیفنس پست» نیز در همین زمینه به نقل از  حساب توییتری نیروی هوایی آمریکا در اروپا و آفریقا نوشت که این گروه از هواپیماها برای تقویت قدرت هوایی آمریکا در منطقه و به ویژه سوریه به یک پایگاه هوایی نامشخص در خاورمیانه اعزام شده‌اند.

رسانه‌های چند روز پیش گزارش دادند نیروی هوایی آمریکا برخی جنگنده های اف-۳۵ خود را از منطقه غرب آسیا خارج کرده است. 

به نوشته وبگاه «دیفنس اسپیس» خلبانان گردانهای شکاری 388 و 419 نیروی هوایی آمریکا هفتم ماه می (جمعه 19 اردیبهشت) پس از 6 ماه استقرار در خاورمیانه به آمریکا بازگشتند.این جنگنده های اف-35 و اف-35 لاتنینگ به قصد پشتیبانی از تروریستهای آمریکا در منطقه حضور داشتند. سرهنگ  دوم «آروم کاوزاس» فرمانده اسکادران 34 نیروی هوایی آمریکا در این زمینه مدعی شد این جنگنده ها در مدت حضور انواع پشتیبانیهای هوایی، دریایی و ماموریتهای تهاجمی را انجام دادند.

اخبار دریافتی حاکیست اسکاداران دیگر جنگنده های اف-35 آمریکا برای عملیات پشتیبانی از نیروهای تروریست ایالت متحده  در منطقه باقی خواهند ماند. 

منبع: الف

کلیدواژه: نیروی هوایی آمریکا جنگنده های اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن

به گزارش خبرآنلاین سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

به نقل از ایسنا ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901534

دیگر خبرها

  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • (تصاویر) A-۱۰ Thunderbolt II؛ «گراز» ترسناک نیروی هوایی آمریکا
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟