Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:27:05 GMT

راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ راهداری در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۴۶۸۱

راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ راهداری در اصفهان

مهدی خضری با حضور در مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با آئین رونمایی از سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در سراسر کشور با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل و اعضای هیأت عامل و معاونان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به همراه مدیران استان‌ها، به صورت ویدئو کنفرانس، سامانه پاسخگوی تلفنی ۱۴۱ استان اصفهان نیز آغاز به کار کرد؛ پیش بینی می‌شود روند تردد در محورهای مواصلاتی کشور و استان اصفهان در ایام تعطیلات عید سعید فطر به طرز قابل توجهی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار می‌رود در آغازین روزهای واگذاری این سامانه به استان اصفهان، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات رضایت خاطر مردم را فراهم آورده و به ارتقا ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان کمک شایانی نماید.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان ارتباط با مردم در این اداره را مهم توصیف کرد و عنوان داشت: انتظار داریم با واگذاری استراتژیک سامانه پاسخگویی ۱۴۱ به مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان، خدمت رسانی به مردم تسریع و تسهیل شود.

وی بیان داشت: شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کار کردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است.

گفتنی است، پیش از این سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در کشور متمرکز بود اما به منظور کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان، تسلط بیشتر اپراتورهای استانی از اطلاعات راههای حوزه استحفاظی، تمرکززدایی و امکان پاسخگویی توسط سایر استان‌های معین، اطلاع یابی مستقیم مدیران کل استان‌ها از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، افزایش دقت در اطلاع یابی و اطلاع رسانی وقایع این سامانه به استان‌ها واگذار شد.

کد خبر 4925052

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری سامانه 141 ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان ایلام ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان زلزله بیرجند مواسات شب قدر سامانه پاسخگویی استان اصفهان تلفنی ۱۴۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور

معاون برنامه‌ریزی اداره کل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به راه‌اندازی سامانه برخط اعلام کمبودهای کشوری گفت: با راه‌اندازی این سامانه اطلاعات دقیق کمبودهای دارویی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در دسترس قرار می‌گیرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، ناصر هیراد با بیان به اینکه در گذشته افراد مختلف و حتی غیرمتخصص در خصوص کمبودهای دارویی اظهار نظر کرده و ارقام مختلفی را در مورد آن اعلام می‌کردند، اظهار کرد: از سال گذشته مسیرهای مختلفی برای احصای کمبودهای دارویی تعریف شده است که آمار جامعی را در اختیار سازمان غذا و دارو قرار می‌دهد.

وی گفت: لازم به ذکر است در منابع مختلف تعاریف متعددی برای کمبودهای دارویی ذکر شده است که اعلام اعداد متناقض خود گواه موضوع است، بدیهی است سازمان غذا و دارو مرجع رسمی اعلام کمبودهای دارویی است.

وی افزود: بررسی عملکرد شرکت‌های پخش از لحاظ نحوه توزیع و اعمال اقدامات اصلاحی به صورت مستمر در حال انجام بوده و طرح سامانه‌ای شدن برنامه توزیع داروها و توسعه سامانه اعلام کمبودهای دانشگاه از طریق اضافه شدن موجودی شرکت‌های پخش دارو در دست اقدام است، پایش کمبودهای دارویی و زنجیره تأمین به صورت ویژه با دو روش شناسه‌گذاری و رصد کمبود معاونت‌ها بر اساس مبتنی بودن شواهد نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده ضمن پایش بهتر کمبودها، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای جبران آن وجود دارد، همچنین معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور با دسترسی به این سامانه می‌توانند از میزان موجودی دارو اطلاع یافته و نسبت به پیگیری و رفع مشکل حوزه خود اقدام کنند.

کد خبر 748678

دیگر خبرها

  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷