Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان البرز، گفت: این کارخانه ماسک ظرفیت دارد، روزانه چهار میلیون انواع ماسک تولید کند.

به گزارش مشرق، محمدمهدی پورسلیمانی عصر امروز در نشست خبری بعدازظهر امروز چهارشنبه در خصوص رزمایش همدلی و احسان که در سالن جلسات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد، اظهار داشت: سال ۹۷ رسیدگی به امور محرومین در قالب گروه‌های جهادی در ستاد شکل گرفت و در راستای اجرای برنامه های ستاد بنیاد احسان از برکت جدا شد و به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

منحنی مبتلایان به کرونا در «تهران» در سراشیبی قرار دارد شست‌وشوی معابر پرتردد پایتخت با ۷۲۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده آماده‌سازی ۳۵ هزار بسته معیشتی توسط قرارگاه خاتم الانبیا

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در سال گذشته افزود: بنیاد احسان در قالب پویش‌های مختلف از جمله مشق احسان در ابتدای مهر ماه، برای تهیه بسته‌های حمایتی برای دانش آموزان، پویش چرخ زندگی در تهیه ویلچر برای خانواده‌های مستمند و پویش لیگ احسان در تهیه لوازم ورزشی برای مدارس فعالیت می‌کند.

رئیس ستاد فرمان اجرایی امام (ره)، یکی از مهمترین پویش‌های ستاد اجرای فرمان امام را پویش همدلی و احسان عنوان کرد و اظهار کرد: بزرگترین برنامه ما پویش همدلی و احسان می‌باشد که براساس آن یک میلیون بسته در کشور براساس میزان محرومیت و درآمد استان‌ها و تعداد جمعیت توزیع می‌شود و سهم استان البرز ۱۵ هزار بسته می‌باشد که در استان البرز از تاریخ ۱۵ ماه مبارک رمضان این کار شروع شده و تاکنون تعداد چهار هزار بسته توزیع شده و تا روز عید فطر هم ۱۱ هزار بسته دیگر توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تهیه این بسته‌ها به گونه ای است که هر استان از منابع داخلی خودش را تامین می‌کند و در مرحله اول هرچه قدر مردم در این امر با شرکت در سامانه *۴۰۳۰*۴۰۳۰# مشارکت کنند ستاد هم به همان اندازه کمک می‌کند؛ برنامه ریزی‌ها به گونه ای است که منابعی که از هراستان تهیه می‌شود در همان استان صرف شود و تامین این حجم از مواد غذایی مشکل بود و تصمیم گیری بر این شد کمک‌ها به سمتی برود که اولویت با نقاط محروم جهت پوشش است.

پورسلیمانی ارزش ریالی هر بسته مواد غذایی را ۲۰۰ و بسته بهداشتی را ۱۲۰ تومان ارزیابی کرد و افزود: تعداد ۱۰۰ گروه جهادی به صورت محله و مسجد محور برای شناسایی به ما کمک می‌کنند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان البرز، در خصوص اقدامات انجام شده درخصوص کرونا یادآور شد: مواد اولیه برای تولید ماسک در منازل تامین شد و در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت و بخشی از بودجه این کار نیز در نقاط محروم صرف خانواده‌های نیازمندان شد و ضدعفونی معابر با ۲۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی شدند و توسط گروه‌های جهادی نیز آبمیوه‌هایی برای کادر درمان و بیماران بیمارستان‌های کوثر، البرز، شهید مدنی و رجایی تهیه و توزیع شد.

پورسلیمانی مهمترین اقدام ستاد اجرایی فرمان امام در مقابله با این ویروس منحوس را راه اندازی بزرگترین مجموعه تولید ماسک را در اشتهارد ظرف مدت ۲۳ روز عنوان کرد و گفت: این مجموعه توانایی تولید روزانه دو میلیون ماسک در  سه مدل نانو، سه لایه و ان ۹۵ را دارد و ظرفیت این کارخانه به قدری بالا است که توانایی تولید ۴ میلیون ماسک را در روز دارد.

وی در خصوص دیگر فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام در سطح کشور افزود: در سطح کشور در بحث کرونا ۲۰ میلیون ماسک، ۵۷ هزار لباس ایزوله و ۱۲۰ میلیون دستکش لاتکس میان جامعه هدف مجموعه تهیه و توزیع شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در البرز، در خصوص فعالیت‌های این مجموعه در زمینه مدرسه سازی عنوان کرد:در خصوص طرح مدرسه سازی در کشور هزار و ۴۰۰ مدرسه ساخته و تحویل داده شده و ۲۰۰ الی ۳۰۰ مدرسه نیز در دست ساخت است و میزان ساخت مدارس با توجه به نیزان محرومیت‌های موجود در استان‌ها است و از این تعداد در البرز ۷ مدرسه از سال ۸۶ ساخته شده است.

وی با اشاره به صرف هزینه ۸۲۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال سه هزار و ۴۹۰ نفر در واحدها و شرکت های تولیدی بیان کرد: دو کار مهم ستاد اشتغال تسهیلات محور از طریق بانک‌ها در اختیار افراد قرار می‌دهند و بخشی از سود تسهیلات را ستاد تامین می‌کند و نوع دیگر اشتغال مرتبط با مشاغل روستایی است و با سود ۴درصد که در مناطق روستایی برای مشاغل کوچک و زود بازده اجرا می‌شود و طی دو ماه آینده افرادی که آمادگی این کار را دارند در زمینه آبزیان، دامداری، دامپروری، قالی بافی و... شناسایی می‌شوند و اولین شهرستان جهت اجرای این طرح طالقان و سپس اشتهارد و نظرآباد هستند و دست کم صد طرح در البرز اجرا می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان البرز، از توزیع ۱۲ هزارمین سری جهیزیه در سطح کشور خبر داد و گفت: سهم استان البرز از این تعداد ۶۸ سرویس بوده  است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ماهواره نور اخبار بورس سلامت ماسک ویروس کرونا تولید ماسک البرز رئیس ستاد اجرایی فرمان امام استان البرز هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان

نشست خبری علی نصیری معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان با اصحاب رسانه در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد. - اخبار بازار -

علی نصیری معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه برای اولین بار گواهی انحصاری ساخت داخل ریل توسط این مجتمع عظیم صنعتی از وزارت صمت اخذ شده است،گفت : با افتخار اعلام می کنم کلیه پروژه های ریلی کشور با انواع ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان در حال توسعه و پیشرفت است.

وی افزود : ریل سخت نیز به عنوان یک محصول جدید از سبد محصولات ریلی این شرکت تولید و به متروی شهر مشهد تحویل داده شد و سایر متروهای کلان شهرها نیز برای این محصول جدید ضد سایش در حال مذاکره با شرکت هستند.

ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان

معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : کلیه کوریدورهای ریلی کشور با ریل ذوب آهن در حال تجهیز است و این رویکرد توسعه تجارت ایران با سایر کشورها را نوید می دهد.

علی نصیری اظهار داشت : معادن کشور نیز در راستای انتقال مواد اولیه به واحدهای فولادی از جمله سایر متقاضیان ریل ذوب آهن اصفهان به شمار می روند. به عنوان مثال در این خصوص قرارداد گل گهر در مرحله تولید قرار دارد.

وی ادامه داد : در کنار صادرات سبد متنوع محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان، برای صادرات محصول استراتژیک ریل نیز بازاریابی در کشورهای همسایه و اروپای شرقی آغاز نمودیم.

در زمینه ریل تقاضایی وجود ندارد که توان تولید نداشته باشیم

وی خاطرنشان کرد : با توجه به تقاضای بسیار زیاد برای خرید ریل از ذوب آهن پیش بینی تولید حدود 70 هزار تنی انواع ریل در سال جاری را در شرکت داریم. در زمینه ریل تقاضایی وجود ندارد که توان تولید نداشته باشیم.

با تمام توان پشتیبان طرح نهضت ملی مسکن هستیم

معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : در کنار ریل، انواع تیرآهن های بال پهن در سایزهای متنوع نیز در ذوب آهن اصفهان تولید می شود و ما پشتیبانی کامل برای تامین فولاد طرح نهضت ملی مسکن را اعلام نمودیم.

کمیت و کیفیت زغال داخلی عامل واردات زغالسنگ

وی در ادامه به تامین زغالسنگ مورد نیاز برای تولید انواع محصولات فولادی در ذوب آهن پرداخت و گفت : معادن زغالسنگ داخل به لحاظ کمیت و کیفیت پاسخگوی نیاز ذوب آهن نیستند همچنین مجموعه میدکو نیز دیگر فولادی کوره بلندی کشور است که به زغالسنگ نیاز دارد. ذوب آهن اصفهان به دنبال واردات زغالسنگ نیست اما کمیت و کیفیت زغالسنگ داخلی سبب می شود لاجرم بخشی از نیاز خودمان را برای فراهم نمودن ترکیب تولیدی از مسیر واردات تامین کنیم. با انجمن زغاسنگ کشور در این خصوص مذاکرات خوبی را در حال انجام هستیم.

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • جاده چالوس بسته است
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین