Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد هادی سرپرست معاونت مرکز توسعه الکترونیک وزارت صمت و علوی رئیس هیئت مدیره جامعه حسابداران رسمی و علیزاده معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی امشب ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری به بررسی الزامات استفاده از سامانه شفاف ساز صورت‌های مالی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هادی سرپرست معاونت مرکز توسعه الکترونیک وزارت صمت با اشاره به اینکه جزییات سامانه جامع اطلاعات صورت های مالی در سال ۹۷ مشخص شد گفت: به یک سال مهلت احتیاج داشتیم که اکنون سپری شده و سامانه از سال گذشته با پروژه های مشترکی تعریف شده است.

او با اشاره به اینکه این سامانه در حال بهره برداری و زیر ساخت‌های آن آماده است افزود: این سامانه از سال ۹۸ عملیاتی شده به طوری که در تیرماه این سال رونمایی شد، سامانه تست گرم خود را پشت سر گذاشته و آماده بهره‌برداری است.

هادی با اشاره به اینکه اطلاعات صورت‌های مالی را به حالت دیتا و الکترونیک تبدیل کرده‌ایم خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری از این سامانه نیاز به عزم ملی داریم، در سامانه جام نسخه کاغذی به دیتا تبدیل می شود لذا فرایند ثبت اطلاعات توسط شرکت ها و رسیدگی توسط موسسات مربوطه باید انجام شود.

 

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان مالیات صورت های مالی صورت های مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک