Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@15:24:17 GMT

آغاز خرید مرغ مازاد مرغداران به قیمت ۱۴۵۰۰ تومان + سند

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۴۹۴۷

آغاز خرید مرغ مازاد مرغداران به قیمت ۱۴۵۰۰ تومان + سند

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار، شرکت پشتیبانی امور دام برای حمایت از مرغداران، تولید مازاد آنها را به قیمت هر کیلوگرم 14500 تومان با سقف وزنی هزار و 600 گرم لاشه و 12700 تومان در مورد بقیه اوزان در حجم روزانه 1500 تا 2000 تن  خریداری می کند.

متن نامه مرتضی رضایی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور به حسن عباسی معروفان مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جناب آقای عباسی معروفان

مدیر عامل محترم شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور

با احترام در راستای اجرایی نمودن بند 5 ابلاغیه وزیر محترم به شماره 020/3484 مورخ 99/2/21 و نیز مصوبات روز 99/2/22 کارگروه تنظیم بازار و جلسه کارگروه مربوطه در محل معاونت در تاریخ 99/2/22 مبنی بر جمع آوری و خرید مرغ مازاد و کاهش ضرر و زیان مرغداران خواهشمند است نسبت به اجرایی نمودن موارد ذیل در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.

1_خرید روزانه 1500 تا 2000 تن مرغ مازاد استان‌ها با قیمت مصوب 14500 تومان با سقف وزنی هزار و 600 گرم لاشه و 12700 تومان در مورد بقیه اوزان

2_با توجه به اهمیت جایگاه زنجیره های تولید گوشت مرغ را رعایت سهم 15 درصد از کل سهم خرید لحاظ گردد.

3_خرید فقط با مباشرت یا قرارداد با تشکل های استانی و شهرستانی و یا مستقیم از مرغداران انجام شده و به هیچ وجه مستقیماً از کشتارگاه خرید انجام نشود.

4_مدیران شرکت پشتیبانی و معاونین بهبود تولیدات دائمی و مدیران کل دامپزشکی استان ها موظفند در هر استان و یا شهرستان با مشارکت کامل تشکل مربوطه ترتیباتی اتخاذ نمایید تا با همکاری کامل بخش های مربوطه مرغ مازاد مر دارند مستقیماً و با کمترین تشریفات خریداری گردد.

5_معاونت امور دام استان مسئولیت هماهنگی بین تمام بخش‌ها دستگاه‌ها و تشکل‌ها را برای اجرایی نمودن این دستورالعمل عهده دار می باشد.

6_میزان خرید هر استان به تفکیک روزانه جهت تصمیم گیری های بعدی به اینجانب گزارش گردد.

مرتضی رضایی معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور

 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: شرکت پشتیبانی امور دام مرغ مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، داوود مخلصی گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای پنج شنبه تا اوایل روز جمعه این هفته، بیش از ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی در سطح استان در حال آماده باش هستند. 

وی افزود: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و وزارت نیرو، ارزیابی شرایط و وضعیت پیش رو از حیث بارش‌ها و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق، تیم‌های عملیاتی این شرکت آمادگی لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی نظیر، شکستگی خطوط انتقال و توزیع آب، قطعی‌های آب و پس زدگی روان آب‌ها را دارند. 

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: به منظور تامین آب پایدار، آبگیری همه مخازن انجام شده و همه تجهیزات و ماشین آلات، پمپ‌ها و دیزل ژنراتور‌ها در حالت آماده باش هستند. 

مخلصی با اشاره به آماده باش اکیپ‌های عملیاتی، از آمادگی این شرکت برای مدیریت بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب یزد، به دلیل افزایش دبی ورودی ناشی از ورود روان‌آب‌ها به شبکه فاضلاب خبر داد. 
 
او با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شهری با ظرفیت جمع آوری فاضلاب طراحی و اجرا شده و به عنوان شبکه مشترک فاضلاب و روان‌آب نیست، گفت: مهمترین دلیل پس زدگی ورود روان‌آب‌ها به داخل شبکه فاضلاب یا ناشی از اتصال ناودان منازل به شبکه فاضلاب است.

مخلصی ادامه داد: از همشهریان می‌خواهیم ضمن رفع این مشکل، در صورت مشاهده باز بودن دریچه‌های منهول فاضلاب و سایر حوادث مربوط به آب و فاضلاب نسبت به اطلاع رسانی به این شرکت از طریق شماره ۱۲۲ اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام