Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون شنا گفت: تعطیلی تمرینات به رکوردهای شناگران لطمه زد و آن‌ها 6 ماه زمان نیاز دارند تا به رکوردهای قبلی بازگردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در شرایطی که فدراسیون شنا پیگیر برنامه‌های ورزشکاران خود برای ازسرگیری تمرینات است، انتشار کلیپی نامتعارف منتسب به شناگران ایران، این نگرانی را ایجاد کرد که این فدراسیون با مشکل مواجه شده است اما رئیس آن این موضوع را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رضوانی در خصوص کلیپ منتشر شده از سوی شناگران به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: انتشار این کلیپ مشکل خاصی برای فدراسیون شنا ایجاد نکرد. در واقع بسیاری از این شناگران عضو تیم ملی نیستند و این موضوع در مورد تمام بانوان صدق می‌کند. ولی فردی که می‌خواست مشکلاتی برای فدراسیون شنای ایران ایجاد کند، کلیپ را با گرفتن فیلم‌های کوتاه به یکدیگر وصل کرده و آن را در فضای مجازی منتشر کرده که در صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی نیز بازنشر شده بود. خوشبختانه با اقدام صحیح جلوی حساسیت موضوع گرفته شده و مردم در آرامش نگاه همیشگی را به فدراسیون شنا دارند.

وی در خصوص تلاش ملی‌پوشان شنا، شیرجه و واترپلو برای حضور در رقابت‌های المپیک تصریح کرد: حقیقتش ما هنوز در اصل برگزاری رقابت‌های المپیک مطمئن نیستیم. این احتمال وجود دارد که مسابقات با تأخیر بیش از یک سال برگزار شود. قطعاً تا زمانی که استخرها باز نشود، سعی می‌کنیم با روان‌شناسی ملی‌پوشان را در شرایط خوب قرار دهیم و آنها به تمرینات هوازی و انفرادی مشغول هستند.

رئیس فدراسیون شنا خاطرنشان کرد: ما تلاش زیادی کردیم تا اجازه حضور حداقل یک شناگر در استخر داده شود ولی با این قضیه موافقت نشد چرا که محیط استخر حساس است و باید تحت تدابیر بهداشتی و با صفر شدن احتمال انتشار ویروس کرونا امکان‌پذیر باشد.

رضوانی در خصوص اینکه شناگران ایران از تمرین نکردن در داخل آب آسیب می‌بینند، تأکید کرد: قطعاً دچار لطمه می‌شوند. سلامتی ورزشکاران مهم است ولی از زمانی که ملی‌پوشان اجازه تمرین پیدا کنند حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارند که بتوانند به رکوردهایی که ثبت کرده بودند بازگردند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون شنا محسن رضوانی رکورد فدراسیون شنا ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سایپا که شانسی برای راهیابی به لیگ برتر ندارد و اکنون با اختلاف 16 امتیازی نسبت به منطقه صعود در رتبه پنجم جدول قرار گرفته، از همین حالا برای حضور در فصل آینده لیگ دسته اول برنامه‌ریزی کرده و انتصاب‌های جدیدی انجام می‌دهد.

محمد محمدی، گلر سابق پرسپولیس و استقلال که مدیرعاملی باشگاه سایپا را برعهده دارد و به دنبال بهبود شرایط این تیم است، یک انتصاب جدید در بدنه این باشگاه انجام داد و حمید ترابپور را به‌عنوان سرپرست واحد فرهنگی و ارتباطات این شرکت معرفی و منصوب کرد.

ترابپور از فعالان رسانه‌ای کشور به شمار می‌رود و جانشین امیرجواد ابراهیم‌زاده در این جایگاه شده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • ببینید | پیام خاص امیر قلعه‌نوعی به ملی‌پوشان فوتسال
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • فیلم| شادی ملی‌پوشان فوتسال بعد از صعود به فینال
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند