Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ایجاد یک مجتمع ۶۰ تختخوابی مجزا برای بیماران کرونایی استان خبرداد و گفت: بیماران غیر کرونایی از فردا می توانند مجددا در شرایط استاندارد در بیمارستان کوثر سمنان پذیرش شوند.

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه به شرایط پیش آمده بیمارستان های تابعه تغییر فرمت داده و بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: در شهر سمنان بیمارستان کوثر در این دو ماه با تمام توان در خدمت بیماران مبتلا به ویروس کرونا بوده و امروز که در مرحله مدیریت این بیماری هستیم، باید به سایر بیماران به ویژه بیماران مزمن که نیازمند استفاده از امکانات بیمارستان کوثر هستند خدمات درمانی ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: به همین منظور در مجموعه بیمارستان کوثر سمنان، مجتمعی با مجموع 60 تخت کاملا مجزا از بیمارستان برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

دکتر دانایی با بیان اینکه به لطف خداوند بیماران بستری شده در 24 ساعات گذشته به این محل منتقل شدند گفت: این بخش در قسمت "مراقب های ویژه" در طبقه بالا و در طبقه پایین بیماران به شکل معمولی پذیرش می شوند و همچنین این ساختمان دارای بخش اورژانس نیز هست که بیماران با علائم بیماری کرونا در این اورژانس پذیرش شده و مراقب های مربوطه را دریافت می کنند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا سمنان اضافه کرد: این بخش کاملا از بیمارستان کوثر سمنان مستقل بوده و تمام تجهیزات مورد نیاز به شکل کاملا مجزا در آن تعبیه شده است.

وی از آمادگی این مرکز درمانی آموزشی برای ارائه خدمات درمانی به بیماران غیرکرونایی خبر داد و افزود: هم استانی ها از فردا ۲۵ اردیبهشت ماه می توانند با خیال آسوده به بیمارستان کوثر مراجعه و خدمات درمانی دریافت کنند.ضمن آنکه انشالله طی هفته آینده بخش جراحی بیمارستان امیرالمومنین(ع) هم به بیمارستان کوثر منتقل می شود و تمام خدمات در این بیمارستان به روال قبلی خود باز می گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عموم مردم اطمینان خاطر داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تمام توان خود تمام قسمت های این بیمارستان را ضدعفونی کرده و مردم می توانند با خیال آسوده و بدون دغدغه به بیمارستان کوثر مراجعه و از خدمات درمانی و بیمارستانی بزرگترین بیمارستان استان بهره مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی سمنان کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان کوثر خدمات درمانی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان