Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@17:59:57 GMT

ماجراجویی خطرناکی که دو کودک را تا آستانه مرگ برد!

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۵۷۲۱

ماجراجویی خطرناکی که دو کودک را تا آستانه مرگ برد!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر ۱۰ ساله اهل روسیه پس از آنکه بصورت پنهانی ماشین پدرش را از پارکینگ خانه خارج کرد صحنه‌هایی دلهره آور را در خیابان رقم زد. " گئورگی " در حالی که با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حدود ۱۹ مایل رانندگی کرد سرانجام توسط پلیس محلی روسیه متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اقدام ماجراجویانه خواهر خردسال گئورگی نیز به همراه او در خودرو حضور داشت.

گئورگی به همراه خواهرش " ایوا " که از قرنطینه خانگی خسته شده بودند پس از سوارشدن بر خودرو قصد داشتند به خانه مادربزرگشان در نزدیکی منطقه " تومسک " بروند. با این حال آن‌ها بخاطر آنکه نگران بودند که با اعتراض مادربزرگ خود مواجه شوند پس از دور زدن در خیابان در حال بازگشت به خانه بودند که مورد تعقیب پلیس قرار گرفتند. " کسنیا " مادر این پسر و " سرگئی شاپووالوف " پدرش به پلیس گفتند که از اقدام فرزند خود شوکه شده اند.

بیشتر بخوانید: حمله خطرناک فیل به ماموران جنگلبانی!

ویدئوی داش کمی که توسط پلیس محلی روسیه منتشر شده است صحنه‌های دلهره آوری را که این کودک در جاده رقم می‌زند به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که خودروی پلیس در تعقیب این خودرو است خودرو‌هایی که از روبه رو حرکت می‌کند با کشیدن به کنار جاده تلاش می‌کنند تا از تصادف با این خودرو جلوگیری کنند.

با این حال در حالی که جاده به علت بارش باران لغزنده بود هر لحظه احتمال می‌رفت که این دو کودک دچار حادثه شوند. در این ویدئو صدای این دو کودک که در داخل خودرو با هم صحبت می‌کنند و همچنین گریه دختر خردسال شنیده می‌شود. سرانجام این تعقیب و گریز نفسگیر خطرناک با توقف خودرو توسط این کودک به پایان رسید. در این حادثه بطور معجزه آسایی به این دو کودک آسیبی وارد نشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کودک حادثه رانندگی کودکان بازیگوش دو کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

منبع: تسنیم

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • تجلیل مردم آستانه اشرفیه از پلیس در حمایت اجرای «طرح نور»
  • سقوط پوتین؟ شاید آرزو بر جوانان عیب نیست / گورباچف مایه عبرت ولادیمیر پوتین شده است / چرا روسیه پوتین با شوروی در آستانه سقوط متفاوت است
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس