Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:30:56 GMT

هیچ آتش نشانی نباید دغدغه معیشت داشته باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۶۰۵۴

هیچ آتش نشانی نباید دغدغه معیشت داشته باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد در بازدید از ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان، ضمن قدردانی از اقدامات اثر بخش صورت گرفته،گفت: آتش نشانان جزو مشاغل خاص محسوب می‌شود، هیچ آتش نشانی نباید دغدغه معیشت داشته و همواره آرامش فکری آنان باید تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: بعد از واقعه پلاسکو نگرش مردم به آتش نشانان در سطح ملّی تغییر کرده و جامعه قدردان زحمات این قشر کوشا است. مسائل ایمنی ساختمان‌های بلند در اولویت شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به توسعه بلند مرتبه سازی در شهر‌های ساحلی سرخ رود و محمودآباد، گفت: باید اطفاء حریق و مسائل ایمنی و امداد و نجات بطور جدی در ساختمان‌های بلند مرتبه دیده شود و شهرداری‌ها باید در اجرای قانون و حفظ امنیت جانی شهروندان هیچ تعارفی با هیچ کسی نداشته باشند.

او افزود: باید در حوزه ایمنی و امداد رسانی در ساختمان سازی کار کارشناسی صورت پذیرد و باید در این بخش آتش نشانی‌ها ورود جدی تری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد یکی از اقدامات خوب آتش نشانی شهرداری محمودآباد را آموزش در مهد‌های کودک و مدارس شهرستان عنوان کرد و گفت: بخش اعظمی از درجازدن‌ها در کشور‌های جهان سومی و در حال توسعه نداشتن نگاه جدی و عملی به حوزه آموزش می‌باشد.

در پایان این دیدار فرماندار محمودآباد ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات حسن ذبیح پور مسئول آتش نشانی شهرداری محمودآباد طی حکمی وی را به عضویت ستاد مدیریت بحران و شورای ترافیک شهرستان منصوب کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واقعه پلاسکو ستاد مدیریت بحران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه ۲ هزار متری تولید مبلمان پلیمری در شهرک شمس‌آباد خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، ساعت 13:57 حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد به سامانه 125 اعلام شد.

وی افزود: با وجود اینکه محل حادثه جاده تهران ـ قم خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانان شهر تهران بود اما یک ایستگاه بصورت کمکی به همراه ماشین‌آلات و تجهیزات پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: آتش‌سوزی در یک کارخانه 2 هزار متری تولید مبلمان پلیمری روی داده بود و آتش به حدود 70 درصد از این کارخانه سرایت کرده بود.

قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش

وی ادامه داد: به دلیل شدت حرارت سقف این کارخانه تخریب شده بود و همچنین در مجاورت محل آتش‌سوزی یک کارگاه و کارخانه پتروشیمی وجود داشت که آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر لازم مانع از سرایت آتش به این نقطه شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران متذکر شد: هم‌اکنون آتش تحت کنترل آتش‌نشانان است و بخش‌های زیادی از این حادثه مهار شده و تا این لحظه به فردی آسیب نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد