Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:06:00 GMT

اطلاعیه ارتش درباره اخبار مربوط به حادثه ناوچه کنارک

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۶۰۷۶

اطلاعیه ارتش درباره اخبار مربوط به حادثه ناوچه کنارک

به گزارش «تابناک»، در این اطلاعیه آمده است: باتوجه به برخی اخبار، تحلیل‌ها و فیلم‌هایی که طی ۴۸ ساعت گذشته در خصوص حادثه شناور کنارک در فضای مجازی با هویت نامعلوم و یا به نام ارتش منتشر شده تاکید می‌شود، اینگونه کلیپ‌ها و فیلم‌ها نباید مورد استناد، اعتماد، نشر و یا بازنشر رسانه‌های جمعی و رسمی و کانال‌های مختلف قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین ضمن تشکر از همکاری و تعامل رسانه‌های جمعی، از اصحاب رسانه و ملت شریف ایران انتظار دارد، اخبار و مواضع رسمی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در قالب خبر، تصویر، فیلم و عکس صرفاً از طریق روابط عمومی ارتش و پایگاه اطلاع رسانی WWW.AJA.IR دریافت، بهره‌برداری و بازنشر فرمایند.

در ادامه این اطلاعیه نیز آمده است: همانگونه که فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند، ۴ تیم کارشناسی موضوع را در دست بررسی دارند، فلذا نباید به اخبار منتشر شده غیر رسمی در این مورد استناد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا رحمانی شب قدر حسین مدرس خیابانی گسل های تهران دعای روز بیستم رمضان ارتش اطلاعیه ناوچه کنارک انتشار اخبار ویروس کرونا رضا رحمانی شب قدر حسین مدرس خیابانی گسل های تهران دعای روز بیستم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی