Web Analytics Made Easy - Statcounter

اثر مصطفى حمزه‌اى عکاس خبرگزاری فارس در سیستان و بلوچستان، جایزه بخش ویژه چهارمین دو سالانه ملى عکس سرمایه اجتماعى را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، دبیرخانه چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی اعلام کرد که با توجه به شرایط پیش آمده در اسفندماه 1398 و عدم برگزاری اختتامیه در آن زمان و شرایط کنونی بیماری کوید 19 که به دبیرخانه امکان برگزاری اختتامیه حداقل تا چند ماه آینده نخواهد داد، تصمیم دبیرخانه دوسالانه بر این شد تا برندگان دوسالانه را اعلام و جوایز این عزیزان اهدا گردد، چرا که این مهم را وظیفه و تعهدی بر دوش دبیرخانه دوسالانه دانسته و در شرایط موجود کنونی اجرای آن را خرسند می‌پندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوند رضازاده دبیر هیات داوران اعلام کرد هیات ارزیابی و تطبیق مصادیق تصویری مفهوم سرمایه اجتماعی در 22 بهمن ماه 1398 عکس ها را ارزیابی و تعداد 600 اثر در بخش اصلی و 621 اثر در بخش ویژه را بدست داوران رساندند و هیات داوری آقایان مهدی سروری، علی شاکر، شباب گلچین، علیرضا عزتی و کریم متقی با صرف 12 ساعت نفس گیر در 24 اسفندماه با وجود برف سنگین شهر رشت و قطع برق منطقه کلیه آثار مورد بررسی و تحلیل کارشناسانه قرار دادند و در پایان 29 اثر در بخش اصلی و 33 اثر در بخش ویژه به نمایشگاه راه یافتند.

اسامی برگزیدگان چهارمین دوسالانه عکس اجتماعی اعلام و برندگان بخش ویژه نیز مصطفی حمزه‌ای از زابل، سعید قاسمی از اهر و مجتبی محمدی از رشت هستند که هر کدام لوح تقدیر- تندیس جشنواره و مبلغ 20000000 ریال جایزه نقدی را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه اجتماعی سیستان و بلوچستان بخش ویژه زاهدان اثر در بخش بخش ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنجینه‌ای به نام سرمایه اجتماعی

گنجینه‌ای به نام سرمایه اجتماعی

دیگر خبرها

  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • گنجینه‌ای به نام سرمایه اجتماعی
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟