Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان گفت: به دلیل شیوع بیشتر بیماری کرونا طی روزهای اخیر در هرمزگان، دغدغه و نگرانی جدی داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با تاکید بر اینکه به دلیل شیوع بیشتر بیماری کرونا طی روزهای اخیر در هرمزگان، دغدغه و نگرانی جدی داریم، عنوان کرد: با افزایش ظرفیت تست های آزمایشگاهی، میزان شناسایی بیماران مبتلا به کرونا و افراد فاقد علائم بیماری نیز در هرمزگان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان نشان می‌دهد که این بیماری در سطح جامعه وجود دارد و در حال انتقال است.

استاندار هرمزگان افزود: ما نسبت به وضع موجود ترددهای زیاد و حضور مردم در مکان های عمومی و محیط‌های خرید و بازار، آن هم بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نگرانی جدی داریم و اگر مردم توصیه ها را رعایت نکنند، ممکن است هرمزگان نیز به لحاظ افزایش بیماری کرونا به وضعیت فعلی استان خوزستان دچار شود.

همتی تصریح کرد: مردم برای انجام هر نوع فعالیت و هنگام حضور در همه مکان های عمومی و مراکز خرید، حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و تنها با رعایت این پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری، می توانیم بیماری کرونا را مهار کنیم.

وی گفت: مردم تا جایی که امکان دارد، در خانه بمانند و به ویژه افراد با سن بالا و همچنین دارای بیماری زمینه ای باید مراقبت بیشتری داشته باشند.

همتی تاکید کرد: افرادی که تست بیماری کرونا در آنها مثبت اعلام شده نیز هم در درون خانواده باید فاصله گذاری و موارد بهداشتی را رعایت کنند و هم دستور پزشکی قرنطینه را رعایت کرده و در اجتماع حضور نیابند تا سلامتی دیگران به خطر نیفتد.

وی یادآور شد: از همه مردم هرمزگان می خواهیم تا بسیار جدی‌تر اصول بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کنند تا این بیماری در استان کنترل و مهار شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیوع کرونا بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

‌محمد قویدل ‌۱۰ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این هفته اظهار کرد: در این هفته پیش‌بینی شده که بالغ بر ۳۷۰۰ برنامه در سطح مدارس، مناطق و استان برگزار کنیم که مهم‌ترین برنامه زنگ سپاس معلم خواهد بود.

وی افزود: این برنامه روز ۱۱ اردیبهشت در سراسر استان در همه مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز جزو دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حضور معلمان نمونه استانی در برنامه ملی و اجرای چند برنامه متنوع برای فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه‌های هفته معلم استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان بر اساس متوسط استانی در حال حاضر ۵.۲ متر مربع است، تصریح کرد: در بهمن و اسفندماه سال گذشته ۸۰۰ کلاس درس را مورد بهره برداری قرار دادیم که سبب شد سرانه شهرستانی نیز به میزان استانی برسد.

قویدل گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده نیز بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش‌بینی شده که‌ این عدد و سرانه آموزشی ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • حضور غیرمنتظره دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان