Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرجهادکشاورزی مراغه آغاز رهاسازی ۱.۵ میلیون بچه ماهی در استخرهای قطب تولید قزل‌آلای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه اسماعیل کریمی‌اصل  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رهاسازی یک‌میلیون و 500 هزار قطعه بچه ماهی قزل‌آلا در استخر‌های پرورشی مراغه آغاز شد.

وی افزود: امسال 70 مزرعه استخرهای معیشتی و دو منظوره کشاورزی در این شهرستان ماهی‌دار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی‌اصل گفت: با این تعداد رهاسازی بچه ماهی تولید به یک‌هزار و ۲۰۰ تن افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه مراغه، در سال‌های گذشته به رتبه چهارم تولید در استان تنزل یافته بود، تصریح کرد: با ماهی‌دار شدن استخرهای راکد، این شهرستان از سال گذشته به رتبه اول استان بازگشته است.

به گفته مدیرجهاد کشاورزی مراغه، سال گذشته یک‌هزار و 160 تن ماهی قزل‌آلا در این شهرستان تولید شده است.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت از تولیدکنندگان از طریق پرداخت تسهیلات به‌روز سازی سیستم‌های پرورشی و راه‌اندازی 10 واحد جدید تلاش می‌شود امسال تولید تا 20 درصد افزایش یابد.

کریمی‌اصل گفت: نزدیک به نیمی از ماهی قزل‌آلا تولیدی در مراغه به دیگر شهرستان‌ها و خارج از استان ارسال می‌شود.‌

وی افزود: به‌خاطر وجود رودخانه‌های صوفی چای، مردق، خداجو چای و قرار گرفتن مزرعه‌ها و استخرهای در کنار این رودخانه‌ها به کیفت تولید ماهی قزل‌آلا در مراغه افزود است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷/س

منبع: فارس

کلیدواژه: ماهی کشاورزی مراغه تولید تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی قزل آلا ماهی قزل آلا بچه ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر سفید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۵ تن شکر قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۸ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • رهاسازی آب از سد علویان مراغه به زمین‌های زراعی
  • رهاسازی آب از سد علویان به زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • ابداع شرکت دانش‌بنیان سمنانی به کمک پرورش‌دهندگان ماهی آمد
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه