Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:10:24 GMT

عزل و نصب مدیران نباید در چرخه انتخابی تاثیر بگذارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۶۹۷۷

عزل و نصب مدیران نباید در چرخه انتخابی تاثیر بگذارد

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرایند انتخابی تیم های ملی کشتی در سالهای گذشته هم وجود داشته، گفت: فرایند انتخابی از سالها پیش در فدراسیون کشتی تدوین و اجرایی شد و ما زمانی که عضو شورای فنی بودیم، با جدیت و دقت به روند اجرای آن تاکید داشتیم. ما تا چند سال قبل هم به خوبی طبق فرایند انتخابی عمل می کردیم و حتی در برخی اوقات، تاوان اجرای دقیق این قانون را دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: من در دوران حضورم به عنوان کشتی‌گیر در ترکیب تیم ملی، همواره طبق قانون انتخابی به مسابقات مختلف اعزام شدم. در آن زمان هم تاکید فراوانی بر حضور تمامی مدعیان در انتخابی بود و کسی توجهی به عنوان جهانی و المپیکی کشتی گیران نداشت. همه باید در انتخابی حضور پیدا می کردند و با پیروزی بر تمامی حریفان به ترکیب تیم ملی می رسیدند.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: در آن زمان حتی برای اعزام به تورنمنت های بین المللی و تدارکاتی هم باید در رقابتهای انتخابی شرکت می کردیم و این نشان می داد، مصاف انتخابی اهمیت و تاثیر فراوانی در روند کشتی دارد. به همین دلیل به شخصه نسبت به چرخه انتخابی خوشبین هستم و معتقدم این فرایند باید مثل یک قانون تدوین و اجرایی شود.

عضو پیشین شورای فنی تیم ملی کشتی اظهار داشت: به عنوان یکی از افرادی که سالها با بحث فرایند انتخابی سر و کار داشتم، باید به یک نکته اشاره و تاکید کنم. چرخه انتخابی باید طوری تدوین و لازم الاجرا شود که هیچگاه در زمان عزل و نصب مسئولان ورزشی دستخوش اما و اگر نشود. ما در برخی اوقات شاهد این موضوع بودیم که یک قانون همانند فرایند انتخابی با رفتن مدیران، نادیده گرفته می شد. در صورتیکه چرخه انتخابی باید در هر زمان مثل یک قانون، اجرا شود و روند استناد به آن با عزل و نصب های متداول نادیده گرفته نشود.

جوادی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مزایای برگزاری رقابتهای انتخابی، ایجاد انگیزه در نسل جوان است که به عنوان پشتوانه های ارزشمند کشتی باید مورد توجه قرار گیرند. این کشتی گیران زمانی که می بینند با تلاش و تمرین می توانند وارد چرخه انتخابی شوند و شانس خود را برای حضور در تیم ملی محک بزنند، با تمام وجود در صحنه کشتی می مانند. البته ما مواردی هم داشتیم که برخی کشتی گیران مستعد و جوان به دلیل عدم توجه کافی از صحنه رقابت محو شدند و کشتی را رها کردند.

کد خبر 4924898 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم جوادی کشتی آزاد انتخابی تیم ملی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی والیبال فدراسیون والیبال فدراسیون فوتبال کشتی آزاد فوتسال فیفا جام جهانی فوتسال فرایند انتخابی چرخه انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه سوسیس مرغ (سالامی) توسط آشپز آلمانی (فیلم) طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم) آموزش گلاب گیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • دانشمندان ساعت اتمی جدید بسیار دقیق و مقاوم ساختند
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • در چه حالتی دایناسورها بار دیگر به چرخه حیات برمی‌گردند؟
  • ماه بر سلامتی کدام عضو بدن ما تاثیر می گذارد؟