Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت سرخ پوشان گفت که باشگاه تمام اختیار خود را به کارگزار داده است.

طرفداری- ضیا عربشاهی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط کنونی تیم، قرارداد با کارگزار و وضعیت لیگ برتر گفتگو کرد.

به نقل از فارس، او در ابتدا گفت:

برای باشگاه پرسپولیس بد است که سکان مدیریتش اصلاً مشخص نیست. وزیر نفرات هیأت مدیره و مدیرعامل را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی برای دولت هم بد است که وزیرش نمی‌تواند یک مدیرعامل خوب را برای این باشگاه انتخاب کند.تیمی که در آسیا پرهوادارتر است در عرصه مدیریت ثبات ندارد. در چند سال گذشته در باشگاه پرسپولیس چندین مدیرعامل تغییر کرده است. طاهری،‌عرب، گرشاسبی، انصاری‌فرد که هر کدام مدت های کوتاهی در این باشگاه بودند.

وی افزود:

می‌گویند این باشگاه قرار است در بورس وارد شود این باشگاه 190 میلیارد تومان بدهی دارد که 75 میلیارد آن مالیاتی است . هیچ وقت این مدیران را که این بدهی ها را به بار آوردند نخواستند و بازخواست نکردند و فقط بدهی روی بدهی آورده شده است. پرسپولیس نباید همیشه بدهکار باشد، این اسپانسرهایی که قرارداد می‌بندند قراردادهایشان خیلی بدتر از ترکمنچای است فقط منافع خودشان را در نظر می‌گیرند اصلاً به فکر تیم و هواداران نیستند.

عربشاهی در خصوص قرارداد کارگزار مالی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:

این قرارداد در زمان انصاری‌فرد بسته شده است که واقعا افتضاح بود. این کارگزاری بهترین قرارداد کاری عمرش را بسته است. رسول‌پناه قرارداد جدیدی بسته و قرار است 30 میلیارد هم به باشگاه واریز کنند. ولی می‌توان گفت با این اوصاف این قرارداد هم مثل همان است همه جوره دست پرسپولیس بسته شده و تمام منافع در جیب کارگزار می رود و جای دفاع ندارد.

وی خاطرنشان کرد:

‌از البسه و صدا و سیما و تبلیغات محیطی، فضای مجازی باشگاه در اختیار این کارگزار قرار گرفته است همه مردم فقط با کارگزار در ارتباط هستند. تمام اختیار باشگاه را به این شرکت واگذار کرده‌اند. چرا وزیر این قرارداد را به شرکت پیشکسوتان که اعضای خود باشگاه هستند، نداده است؟ ما هم می‌توانستیم قرارداد خیلی بهتری ببندیم این شرکت اپلیکیشن و سایت هم داشت که می‌توانست عملکرد بهتری نشان دهد. معلوم نیست چه چیزهایی دست به دست می‌شود که این قراردادها را می‌بندند.

عربشاهی در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس گفت:

این همه بدهی را فقط مدیران نابلد برای پرسپولیس آورده‌اند، طاهری، ترکاشوند و جمشیدی این سه نفر بزرگ‌ترین ضربه را در تاریخ پرسپولیس به این باشگاه زدند. چرا الان این همه بدهی وجود دارد؟ در زمان آنها می‌گفتند پول را پرداخت کرده‌ایم، عرب هم با قراردادهای نجومی‌اش به باشگاه ضربه زد و بدهی رو بدهی آورد چرا سازمان بازرسی این مدیران را بازخواست نمی‌کند؟ یک نفر دو میلیون تومان جابه‌جا می‌کند بازخواستش می‌کنند این که میلیاردها تومان است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد:

الان هم می‌خواهند 30 میلیارد بگیرند چاله‌های فعلی را پر کنند و به بقیه چیزها توجه نمی‌کنند. من با رسول‌پناه مشکلی ندارم و با او در ارتباط هستم،‌ این قرارداد قبل از او بسته شده بود ولی شرایط فعلی هم اصلاً مناسب نیست. تمام درآمدهای بازی‌های آسیایی و درآمدها در بلیت‌فروشی و تبلیغات در اختیار یک شرکت قرار می‌گیرد باید چند وقت دیگر دست‌مان را جلوی دیگران دراز کنیم دوباره باید دست تیم جلوی هوادار دراز شود و پول به حساب باشگاه بریزند.

عربشاهی ادامه داد:

ما خودمان دست‌هایمان را برای 110 میلیارد تومان بسته‌ایم و همه دار و ندارمان را به یک شرکت داده‌ایم. باشگاه نمی‌تواند یک بیزینس‌من خوب بیاورد و درآمدزایی کند. برزیل بزرگ‌ترین تجارت را از ترانسفر بازیکن دارد ما هم همین طور چند بازیکن را  جابه‌جا می‌کنیم و آن درآمد هم به کارگزار می‌رسد. وزارت ورزش باید جلوی این اتفاق را بگیرد باشگاه نباید در اختیار این شرکت باشد این هوادار مظلوم است با هوادار این کار را نکنید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد. 

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای  از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد