Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@13:08:04 GMT

سامانه تکن بومی فانوس به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۷۱۳۱

سامانه تکن بومی فانوس به بهره برداری رسید

با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش سامانه تکن بومی فانوس در پایگاه هوایی مشهد بهره برداری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و هیئت همراه ضمن بازدید و ارزیابی پایگاه هوایی شهید حبیبی زهام مشهد در ضیافت افطاری که با حضور سربازان وظیفه شرکت داشتند حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    امیر سرتیپ نصیرزاده در جمع کارکنان وظیفه اظهار کرد: خدمت در پایگاه شهید حبیبی مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) لیاقت و شایستگی می‌خواهد که نصیب هرکس نمی‌شود و شما از لطفی که شامل حال شما شده قدر دان باشید و در این ماه مبارک رمضان بیشتر با قرآن و معنویت انس بگیرید.
در ادامه این مراسم فرمانده نیروی هوایی ارتش از عملیات بازسازی و بهسازی اماکن پایگاه هوایی بازدید و تعدادی از مراکز خدماتی، رفاهی و به ویژه مرکز تلفن و سامانه تکن بومی فانوس در این یگان افتتاح و بهره برداری شد.   سامانه تکن بومی فانوس یک سامانه کمک ناوبری درمواقع اضطرار و نامساعد بودن شرایط جوی است که امکان تشخیص باند برای خلبان را فراهم می‌کند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بهره برداری سامانه فانوس ارتش پایگاه هوایی مشهد سامانه تکن بومی فانوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد