Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@09:03:26 GMT

فراوانی تصادفات منجر به‌فوت در ساعات کم‌تردد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۷۴۳۴

فراوانی تصادفات منجر به‌فوت در ساعات کم‌تردد

ایسنا/سمنان رئیس پلیس راهور استان سمنان از وجود حدود 60 نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری در شهرستان‌های این استان خبر داد.

سرهنگ بزرگی در جمع مدیران حوزه راه استان از شناسایی ۵۹ نقطه حادثه خیز درون شهری در استان خبر داد و اظهار کرد:  20 نقطه از این نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری در شهر سمنان ، ۱۰ نقطه در شهر شاهرود، پنج نقطه در دامغان و ۹ نقطه در شهر گرمسار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت اصلاح این نقاط حادثه‌خیز در تصادفات درون‌شهری بر ضرورت اصلاح آنها تاکید و خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۳۱ نفر به دلیل سوانح رانندگی درون شهری در استان سمنان جان باختند که ۱۱ نفر از این جان‌باختگان سوانح رانندگی درون شهری، عابر پیاده بودند.

این مدیر ارشد انتظامی با اشاره به وقوع این تصادفات منجر به فوت در ساعات کم‌تردد، افزود: بیشترین سوانح رانندگی درون شهری در استان در ساعت های ۱۲ تا ۱۶ عصر و زمان‌های کم تردد روز بوده است.

وی تصریح کرد: بیشتر عابران پیاده ای که در استان سمنان به دلیل سوانح رانندگی درون شهری جان باختند، بالای ۵۰ سال سن داشتند.

رئیس پلیس راهور استان سمنان با بیان اینکه بیشترین فوتی‌ها در تصادف با خودروی سواری جان باختند ادامه داد: از مجموع جانباختگان عابران پیاده، هشت نفر به دلیل برخورد با خودرو، دو نفر به‌دلیل برخورد با موتورسیکلت و یک تن به‌دلیل برخورد با اتوبوس بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم پل‌های مکانیزه در کاهش تلفات درون‌شهری اضافه کرد: در همین راستا باید راه‌اندازی پل مکانیزه پیاده در مکان‌های شناسایی شده پرحادثه براساس نیازسنجی در شهرهای استان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس سمنان تصادف منطقه سمنان استان سمنان سوانح رانندگی درون شهری حادثه خیز درون شهری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان

ایسنا/زنجان رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف زنجیره‌ای دو پراید، سه پژو ۴۰۵، تیبا و تریلی در آزادراه زنجان- قزوین موجب مصدومیت ۲۳ نفر شد.

داریوش تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در تصادف زنجیره‌ای امروز در ۱۰۰ متری عوارضی زنجان در مسیر شمالی به وقوع پیوست.

وی گفت: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

تقی‌لو افزود: پس از ارزیابی اولیه چهار خانم و یک آقا به بیمارستان موسوی منتقل و ۱۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان