Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:43:41 GMT

مجید حسینی و ترابزون بی‌تاب تاجگذاری

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۷۴۵۴

مجید حسینی و ترابزون بی‌تاب تاجگذاری

به رغم لغو لیگ های بسکتبال و والیبال ترکیه، مسابقات فوتبال این کشور از یک ماه دیگر از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" با فروکش کردن آمار و ارقام‌های اپیدمی کرونا نسبت به روزهای نخست همه‌گیری آن، کشورهای مختلف دنیا در حال برنامه ریزی برای شروع دوباره فعالیت های پر ریسک (مثل فعالیت های ورزشی) خود هستند؛ کشورهای مثل آلمان، اسپانیا و کره جنوبی با چینش پروتکل‌هایی از سرگیری مسابقات ورزشی را در دستور کار خود قرار دادند اما برخی کشورها هم مثل فرانسه ترجیح دادند تا فعلا در حالت تعطیل فعالیت‌های خود را متوقف سازند و به طور مثال در رشته فوتبال، تیم صدرنشین یعنی پاری سن ژرمن را به عنوان قهرمان معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کشوری مانند هلند هم بود که مسابقات فوتبال خود را بدون معرفی قهرمان پایان داد.

 

در کشور ترکیه، هفته گذشته اعلام شد که قرار است کلیه رشته های ورزشی از سر گرفته شوند اما به یک‌باره تصمیمات اتخاذ شده دستخوش تغییراتی شد؛ در پی این اتفاق و وتو تصمیمات گذشته، لیگ های بسکتبال و والیبال این کشور، هم در لیگ آقایان و هم در لیگ بانوان در حالی‌که قرار بود از سر گرفته شوند بدون اعلام تیم قهرمان پایان یافتند!

 

 

 

 

لذا به همین علت قرار بود تا برای شروع دوباره مسابقات لیگ فوتبال هم تصمیمات تازه‌ای اتخاذ شود؛ هر چند که تیم های فعال در این مسابقات، چند هفته‌ای می‌شود به صورت محدود و چند گروهی تمرینات خود را دنبال می‌کنند تا در صورت اعلام ادامه لیگ، مهیای شرکت در آن باشند. در حالی‌که پیش بینی می‌شد با دستور رئیس جمهور ترکیه و شرایط قرمز این کشور در راه مبارزه با کرونا، لیگ فوتبال هم به سرنوشت والیبال و بسکتبال دچار شود اما در جلسه دیروز، ادامه لیگ نهایی شد.

 

این تصمیم در حالی اتخاذ شد که تیم صدرنشین جدول با تفاضل بهتر، یاران سید مجید حسینی در ترابزون اسپور هستند که حالا می‌توانند امیدوارانه به برپایی جشن قهرمانی خود بیندیشند؛ البته این تصمیم تنها برای لیگ آقایان بوده است و هنوز مسئولان ترکیه جلسه‌ای را برای برپایی دوباره لیگ بانوان ترتیب نداده‌اند.

 

 

 

 

گفتنی است 8 هفته به پایان مسابقات لیگ آقایان و 6 هفته به پایان مسابقات لیگ بانوان باقی مانده است که براساس تصمیمات جدید، سوپرلیگ آقایان فوتبال ترکیه از 28 خردادماه از سرگیری می‌شود و به ترتیب و با چینش تقویم جدید، رقابت های دسته پایین‌تر هم دنبال خواهد شد.

 

در رقابت های سوپرلیگ فوتبال ترکیه، سید مجید حسینی در ترابزون اسپور و اللهیار صیادمنش در فنرباغچه لژیونر های فوتبال ایران هستند؛ البته در سوپر لیگ بانوان هم گلنوش خسروی در تیم کوناک بلدی اسپور ترکیه توپ می‌زند.

ترکیه ترابزون ویروس کرونا سید مجید حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه ترابزون ویروس کرونا سید مجید حسینی مجید حسینی لیگ بانوان لیگ آقایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند

رئیس فدراسیون هاکی گفت که شرط تمدید قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هاکی بانوان کسب مقام آسیایی است. - اخبار ورزشی -

بهرام قدیمی با اشاره به شرایط تیم هاکی بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: درحال حاضر تیم ملی تمرینات پایانی خود را برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا پشت سر می‌گذارد و قرار است در عمان اردوی مشترکی پیش از آغاز مسابقات داشته باشد.

وی در خصوص مربیان ایرانی که با  «جون کنت ول» مربی آمریکایی - چینی کار می‌کنند، اظهار داشت: خانم‌ها حسنی و خاکباز در کنار مربی خارجی حضور دارند و با تمریناتی که تیم ملی با مربی خارجی پشت سر گذاشته، باید این تیم را روی سکو ببینیم.

همدان، میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی

 

رئیس فدراسیون هاکی درباره غیبت نیلوفر عبدی سرمربی سابق تیم ملی و صحبت‌هایی مبنی بر توهین به او و قهر از تیم ملی گفت: خانم عبدی با سلیقه و نظر مربی خارجی کنار تیم ملی نیست. خانم عبدی مربی ایران است، اما «جون کنت ول»، خانم حسنی را ترجیح داده است. عبدی قهر نکرده و تنها سبک کارشان با هم فرق دارد.

قدیمی در خصوص ادامه همکاری با «جون کنت ول» خاطرنشان کرد: قرارداد این مربی تا پایان مسابقات کاپ آسیا است که اگر در این مسابقات تیم روی سکو برود با او ادامه می‌دهیم، چون تیم ملی با خانم عبدی عنوان پنجمی آسیا را کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر