Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با بیان اینکه برجام ربطی به برایان هوک ندارد گفت: آنچه مهم است بین ایران و اعضای باقیمانده برجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات مشاور وزیر امور خارجه آمریکا درباره برجام عنوان کرد: برجام ربطی به برایان هوک ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه آقای برایان هوک اظهار کرده چیزی از برجام باقی نمانده، این هم به ایشان ربطی ندارد. آنچه مهم است بین ایران و اعضای باقیمانده برجام است.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان تصریح کرد: از کسانی که می گویند ماده ضدعفونی بخورید تا کرونا نگیرید، بعید نیست بگویند در قطعنامه ای که رسما از آن خارج شده اند، عضو هستند.   ظریف خاطرنشان کرد: اقداماتی که آمریکایی ها صورت داده اند، در آینده خودشان خواهند فهمید که به ضررشان تمام خواهد شد.

منبع: دانا

کلیدواژه: برایان هوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی در اولویت سازمان بیمه سلامت است و مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

وی گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

وی گفت: تأمین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

کد خبر 6091489 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد