Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:58:44 GMT

ارائه خدمت به بیماران کرونایی، جریمه راننده متخلف سردشتی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۷۶۳۴

ارائه خدمت به بیماران کرونایی، جریمه راننده متخلف سردشتی

ولی خداکرمی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حکم در حالی توسط «مجید امیرمحمدی» قاضی دادگاه شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ این شهرستان صادر شد که متهم در مرحله اول به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود.

وی با اشاره به جزییات این پرونده بیان کرد: دادسرای سردشت با توجه به صورت جلسه تنظیمی ضابطان قضایی، استعلام‌های به عمل آمده از اصالت وسیله نقلیه و همچنین اظهارات و دفاعیات غیرموجه متهم در دادسرا، در جلسه رسیدگی اتهام انتسابی وی را محرز دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به فقدان سابقه کیفری متهم و به لحاظ اجرای سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر حبس‌زدایی و همچنین در جهت همسو بودن با سیاست‌های کلی نظام مبنی بر مبارزه همه‌جانبه با بیماری کرونا، دادرس پرونده این حکم را برای متهم صادر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب سردشت اضافه کرد: در جهت کمک به بیماران مبتلا و تسریع در تهیه لوازم پزشکی مربوطه با توجه به اعلام تمایل متهم جهت انجام خدمات عمومی رایگان، این فرد باید ۵۴۰ ساعت خدمت عمومی رایگان به بیماران مبتلا به کرونا ارائه دهد.

شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت منابع طبیعی و آبخیزداری سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟