Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@11:14:12 GMT

استخدام برنامه نویس اندروید در تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۷۶۴۰

برنامه نویس اندروید جنسیت: آقا، خانم شرایط عمومی: مسلط به اندروید استودیو استخدام به صورت تمام وقت می باشد امکان همکاری به صورت طولانی مدت توانایی حل مسئله انعطاف پذیر جهت چالش های جدید فنی علاقه مند به کار تیمی و گروهی امکان یادگیری و پیشرفت در محیط کار خلق و خوی مناسب شخصیتی فعال و علاقه مند به یادگیری کارت پایان خدمت برای آقایان الزامی است(معافیت تحصیلی مورد پذیرش نمی باشد).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداکثر سن متقاضی 45 سال ساعت کاری شرکت از شنبه تا چهارشنبه 8 صبح الی 16:50 بعد از ظهر می باشد (روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل می باشد) شرایط اختصاصی برنامه نویس اندروید: مسلط به IDE مربوطه دارای حداقل 1 سال تجربه کاری در این حوزه دارای نمونه کار مرتبط بیمه تامین اجتماعی از ابتدای شروع همکاری. پاداش میزان حقوق بر اساس تجربه و مهارت توافق می گردد. مزایا بر اساس ضوابط وزارت کار(سنوات،عیدی،مرخصی استحقاقی و ...). پرداخت حقوق به صورت منظم و بدون تاخیر صورت می پذیرد. از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را در قالب فایل PDF یا Word و با ذکر عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل sys40106@gmail.com


 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید

به گزارش "ورزش سه"، لنگله پس از پیوستن به بارسلونا نتوانست روزهای خوبی را در این تیم سپری کند و به صورت قرضی راهی تاتنهام شد تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد و همین باعث شد که بازی تحت هدایت کونته را تجربه کند.

این بازیکن که در حال حاضر هم به صورت قرضی در استون ویلا حضور دارد و در این فصل عملکرد خوبی را در این تیم نمایش گذاشته و امیدوار است که بتواند با آنها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد در گفتگو با جانلوکا دی مارتزیو درباره کونته صحبت کرد.

این مدافع 28 ساله فرانسوی گفت: «شرایط در جلسات تمرینی که کونته در طول آماده‌سازی پیش فصل تدارک دیده بود بسیار دشوار بود. اما پس از آن بازه زمانی، ما احساس می‌کردیم که در حال پرواز کردن در زمین هستیم. منفعتی که از این جلسات بردیم واقعا دیوانه وار بود.

من احساس خیلی خوبی داشتم، در تمام طول فصل احساس می‌کردم که در بالاترین سطح ممکن قرار دارم. تمرین کردن تحت نظر او فوق العاده بود. من بسیار پیشرفت کردم. سبک مربیگری او را می‌توان با یک کلمه خلاصه کرد که آن کلمه هم اشتیاق است.»

دیگر خبرها

  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  •  استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • افزایش حقوق سربازان اجرایی می‌شود؟
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)