Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:11:33 GMT

طرح هر روستا یک محصول در کردستان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۷۸۷۷

طرح هر روستا یک محصول در کردستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کردستان گفت: طرح هر روستا یک محصول در راستای سیاست‌های دولت برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و مناطق کم برخوردار در استان اجرا می‌شود.

شرف خانی افزود: این طرح روستا‌هایی را که خدمات و محصولات منحصر به فرد در حوزه صنایع دستی، گردشگری، خدمات صنایع تبدیلی، محصولات کشاورزی و فراوری محصولات دامی دارند، شناسایی کرده و مورد حمایت قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: روستاهای سرچی و کوله ساره در شهرستان کامیاران ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی در راستای اجرایی نمودن طرح هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار دارند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کردستان گفت: با برنامه ریزی صحیح و منسجم فعالیتها در شهرستان، و بالاخص در روستاها این ظرفیت ها و پتانسیلها باید محقق گردد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب