Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناخدا یکم جعفر تذکر روز پنجشنبه با حضور در منزل خانواده‌های شهدای حادثه لجستیکی کنارک (شهدای رمضان) افزود: شهدا مایه عزت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی و کشور هستند.

وی بیان کرد: نیروی دریایی ارتش با تقدیم خون هزاران شهید موجب ایجاد نیروی بازدارندگی شده‌ است و این مقاومت باعث شده در این شرایط هیچ قدرتی اجازه جسارت به این مرز و بوم را به خود ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه  نیروی دریایی ارتش در بوشهر شهادت مظلومانه شهدای رمضان را به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت گفت و یادآورشد: ۴۱ سال است که ایران اسلامی برای حفظ استقلال هزینه می‌پردازد که نمونه بارز این هزینه‌ها، تقدیم شهدای بی‌شمار از سوی مردم ایران است.

تذکر ادامه داد: خون و راه شهدا هرگز رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد و هر اندازه زمان می‌گذرد، به همان مقدار ملت ایران انس بیشتری با راه و خون آنها پیدا می‌کنند.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تاکید کرد: باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را سرلوحه خود قرار داد.

تذکر افزود : باتوجه به مشکلات و محدودیت‌هایی پیش آمده در اثر شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامتی افراد ناگزیر به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تشییع این شهدا هستیم برهمین اساس به محض از بین رفتن این ویروس در آینده‌ای نزدیک برای تکریم مقام ایشان یادواره شهدا  در پایگاه دریایی بوشهر با حضور خانواده شهدا برگزار می‌شود.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد  ما بتوانیم راه این شهیدان را ادامه دهیم و این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله برسانیم.

عصر روز بیست و یکم اردیبهشت در حین انجام تمرین دریایی توسط تعدادی از شناورهای نیروی دریایی ارتش در آبهای جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد در این حادثه 19 تن از دریادلان نیروی دریایی ارتش به فیض شهادت نائل و 15 تن نیز زحمی شدند.

شهیدان مهدی رازی، مصطفی پویان فر، رضا دهقانی، سید منصور موسوی نژاد و حسین سپهری اهرمی شهدای استان بوشهر در ناوچه کنارک هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آرمان های انقلاب اسلامی استقلال خانواده مردم ایران نظام جمهوری اسلامی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم

برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره ۲۵ شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره 25 شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد.

از دیگر برنامه‌های این یادواره که با حضور مردم و مسئولین استانی برگزار شد، سخنرانی، بیان روایت و خاطرات شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان بود.

2 هزار و 648 شهید در این استان دارای پرونده هستند که 2 هزار و 685 شهید در شهرستان‌های این استان مزار دارند.

به گزارش تسنیم، رتبه استان در شاخص شهید نسبت به جمعیت در کشور 1.169 است. تعداد کل ایثارگران این استان  10 هزار 277 نفر، تعداد کل آزادگان 397 نفر و جانبازان را هفت هزار و 232 نفر هستند.

مردم شهید پرور خراسان شمالی مانند سایر مردم ایران، در قالب نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف، سازمان ها، اداره ها، داوطلب و بسیجی در دفاع مقدس حضور داشتند. با توجه به یکپارچگی خراسان بزرگ در آن دوران نیروهای استان با حضور در تیپ های لشکر 5 نصر سپاه پاسداران و گردان‌های فتح الله، نصرالله، حبیب‌الله، ثارالله، فجرالله، امام حسین (ع)، ادوات و لشکر ویژه شهدا به فرماندهی سردار شهید محمود کاوه و تیپ یکم ارتش مستقر در بجنورد و سایر نیروهای ارتش حماسه آفریدند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد