Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@08:16:45 GMT

مهدی طلوتی: تعویق المپیک 2020 توکیو به نفع تیم ملی بوکس شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۸۱۰۹

مربی تیم ملی بوکس از وضعیت ملی پوشان می گوید.

طرفداری- مهدی طلوتی، مربی تیم ملی بوکس کشورمان در ارتباط با شرایط ملی پوشان در این روزهای کرونایی و تعویق المپیک 2020 توکیو صحبت هایی را مطرح کرد.

طلوتی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تمرینات انفرادی بوکسورها در روزهای قرنطینه اظهار داشت:

این موضوع برای تمام ورزش ایران است و بوکسورها هم مجبور بودند مدتی را به صورت انفرادی و درخانه تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سرمربی تیم ملی تمرینات بوکسورهای المپیکی را زیر نظر دارد و کم کم باید منتظر تصمیم نهادهای مربوطه برای برگزاری اردوهای تیم ملی باشیم.

وی در خصوص اینکه آیا بوکسورهای ایران می‌توانند تعداد سهمیه‌های خود را افزایش دهند، افزود:

هیچ چیزی در بوکس غیرممکن نیست، چون ما در اردن بوکسورهای خوبی از ازبکستان، چین و مغولستان را شکست دادیم و می‌توانیم در رقابت‌های گزینشی المپیک در سطح جهانی هم با شکست مشت‌زنان مطرح دنیا، سهمیه المپیک بگیریم.

مربی تیم ملی بوکس در واکنش به اینکه تعویق المپیک به سود بوکس ایران است یا خیر، تصریح کرد:

من این اتفاق را مثبت ارزیابی می‌کنم چون بوکسورهای ما جوان هستند و یکسال بیشتر می‌توانند کسب تجربه کرده و آماده حضور در توکیو شوند. باید از این وقفه نهایت بهره را ببریم و با چند تورنمنت و اردوی مشترک، المپین‌های خود را در بهترین فرم ممکن عازم توکیو کنیم.

طلوتی در خصوص اتحاد حاکم بر تیم ملی بوکس گفت:

در تیم ملی من وجود نداشت و همه ما بودیم. مجموعه فدراسیون هم در تمام این مدت در کنار ما بود و سرمربی تیم ملی هم همیشه با خردجمعی کار را پیش برد و همین موضوع سبب شد تا در اردن نتیجه بگیریم و امیدوارم این نتایج خوب ادامه داشته باشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد

علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان روز شنبه در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی برتر استان با اهدای لوح تقدیر از مهدی الفتی ژیمناستیک‌کار گلستانی تجلیل کرد.

همچنین در این جلسه اعلام شد که مهدی الفتی و پرهام مقصودلو از این پس در شهرداری گرگان استخدام می‌شوند و از امروز کار خود را آغاز خواهند کرد.

سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان در این مراسم گفت: شورای اسلامی و شهرداری گرگان به پذیرش نخبگان در مجموعه خود افتخار می‌کند و در همین راستا مهدی الفتی و پرهام مقصودلو به عنوان نخبه ورزشی از امروز به استخدام شهرداری گرگان درآمدند.

مهدی الفتی، اولین ایرانی است که در بازی‌های آسیایی صاحب مدال شد و با ایستادن روی سکوی دوم بازی‌های آسیایی هانگژو در ورزش ایران تاریخ‌سازی کرد.

او همچنین چندی قبل با قرار گرفتن در رده دوم رتبه‌بندی مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند که الفتی را به اولین ژیمناست ایرانی راه یافته به این رویداد معتبر تبدیل کرد.

پرهام مقصودلو نیز نفر اول ریتینگ (سیستمی برای محاسبه سطح مهارتی بازیکنان رشته‌های ورزشی) شطرنج ایران است که در مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۸ توانست با کسب ۹.۵ امتیاز از ۱۱ دیدار خود، قهرمان جوانان جهان شود.

وی به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین شطرنج بازان ایرانی در ۱۵ سالگی موفق به کسب عنوان استاد بزرگ شطرنج شد.

دیگر خبرها

  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی