Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز گفت: نگاه مردم به مجموعه شهرداری و شورای شهر تبریز نسبت به چهار سال گذشته تغییر یافته است که این تغییر نگرش به خاطر تلاش کارکنان در خدمت‌رسانی و پای کار بودن مدیران این نهاد در عرصه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر  در جلسه مدیران شهرداری تبریز با بیان اینکه سیستم شهرداری با توجه به نیاز مجموعه و  تخصص و سابقه افراد اقدام به نصب مدیران می کند، ادامه داد: خدمات شهرداران و مدیران شهری سالهای سال در اذهان عموم باقی می‌ماند و چه بسا زمانی برسد که خود ما نیز در سالهای آتی از امکانات و تجهیزات شهر استفاده کنیم و به همین خاطر امروز نیازمند مدیریت اصولی در ارائه خدمات شهری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز، با اشاره به طرح کاشت یک میلیون اصله نهال ادامه داد: در کنار این اقدام مهم، با تملک ۵۰ هکتار از باغات قدیمی تبریز، در آینده نزدیک شاهد افزایش فضای سبز و امکان کاشت نهال در همین باغات خواهیم بود.

ایرج شهین باهر شیوع ویروس کرونا را عامل تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال جاری معرفی کرده و یادآور شد: هرچند شیوع این بیماری شهرداری تبریز را در اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده عقب انداخت، ولی با تلاش همکاران این تأخیر را جبران می‌کنیم.

او ادامه داد: امسال آخرین سال شورای پنجم شهر است و ضرورت دارد که زحمات چند ساله شورا و شهرداری شکوفا شده و به نتیجه برسد و تقدیم شهروندان شریف شود.

شهردار تبریز با اشاره به ضرورت اجرایی شدن بودجه سال ۹۹ خاطرنشان کرد: اجرایی کردن بودجه امسال تکلیفی بر گردن ما است که بایستی به موقع انجام دهیم؛ چرا که هم درآمد شهرداری و هم تکالیف شورا مشخص است و بایستی با تلاش مضاعف و رفع موانع موجود، بودجه ۹۹ را عملیاتی نمود.

او در پایان صحبت‌های خود از تمامی ادارات، مناطق و سازمان‌هایی که به نوعی در خدمت شهر هستند و بخصوص در شیوع بیماری کرونا، پای کار بودند، تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال روند خدمت‌رسانی با همین شتاب ادامه یابد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهردار تبریز شهین باهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه شش تبریز، تاکنون به میزان ۲۸۸۰ تن آسفالت طی هفته گذشته توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش تبریز و کارگاه امانی خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: در این طرح، بهسازی معابر از جمله مسیرهای سه‌راهی فرودگاه، جاده کندروی قوناخلارباغی، شهرک امام خمینی (ره)، کوی پلیس و شهرک شهید دکتر بهشتی، خیابان خطیب، جاده سنتو و مایان به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان نوبری تصریح کرد: بهسازی معابر اصلی و فرعی به ویژه محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده است.

کد خبر 751022

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود