Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دختری که متهم است پسر موردعلاقه‌اش را ربوده، ادعا کرد این پسر خودروی او را سرقت کرده بود و به همین دلیل دست به آدم‌ربایی زده است.

پسری جوان به نام کریم چند روز قبل به دادسرای جنایی تهران رفت و از دختری به نام شبنم به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد.

او گفت: من با شبنم دوست بودم و رابطه ما مدتی ادامه داشت تا اینکه قطع ارتباط کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن خبری از شبنم نداشتم تا اینکه روز حادثه وقتی به فرودگاه مهرآباد رفته بودم، او همراه خواهرش و پسری دیگر به سراغم آمدند. آن‌ها مرا به‌زور و با تهدید سوار خودرواش کردند و با خود بردند. این افراد مرا کتک زدند، طوری که بدحال شدم و دیگر رمقی برایم نمانده بود. آن‌ها بعد از مدتی که اسیرشان بودم، در نهایت در خیابان رهایم کردند و گریختند.

بازپرس بعد از طرح این شکایت از مأموران خواست در این رابطه تحقیق کنند. کارآگاهان بعد از بررسی‌های مقدماتی و اطمینان از اینکه چنین جرمی به وقوع پیوسته است، شبنم، خواهرش و پسر غریبه را بازداشت کردند.

شبنم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، درباره انگیزه‌اش از آدم‌ربایی گفت: من و کریم حدود یک سال قبل در فضای مجازی با هم آشنا شدیم و او به من ابراز علاقه کرد. دوستی‌مان مدتی ادامه داشت تا اینکه یک روز کریم به من پیشنهاد داد خلافی خودروی پرایدم را تسویه کند. او به این بهانه ماشین مرا گرفت.

من هم، چون به کریم اعتماد کرده بودم مخالفتی نکردم، اما او بعد از آن ناپدید شد. دیگر نه سراغی از من گرفت و نه تلفنش را جواب داد. من که خودروام را از دست داده بودم، خیلی دنبال کریم گشتم، ولی اثری از او نبود تا اینکه روز حادثه یکی از آشنایان به من خبر داد کریم در فرودگاه مهرآباد است.
بیشتر بخوانید: قتل هولناک در مشهد / پژو را با ۳ سرنشین به رگبار بستند + عکس من بلافاصله موضوع را با خواهرم در میان گذاشتم و او هم پسر موردعلاقه‌اش را از ماجرا باخبر کرد. سپس سه‌نفری به سراغ کریم رفتیم و او را سوار خودروی خودمان کردیم تا مجبورش کنیم پراید مرا پس بدهد، اما، چون کریم در ماشین بدحال شد، او را پیاده کردیم.

این ادعا‌ها در حالی مطرح شد که پسر جوان درباره انگیزه آدم‌ربایی ادعای دیگری دارد و می‌گوید احتمال می‌دهد شبنم به دلیل قطع رابطه‌شان قصد انتقام‌گیری داشته و به همین دلیل دست به چنین جرمی زده است.

بنا بر این گزارش، هر سه متهم درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آن‌ها همچنان ادامه دارد تا جزئیات ماجرا به طور کامل مشخص شود. منبع: روزنامه شرق لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حوادث اخبار حوادث آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار