Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:29:06 GMT

نام‌ معابر قزوین بررسی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۸۲۴۷

نام‌ معابر قزوین بررسی شد

حسین علیجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین جلسه شورای نامگذاری در سال جاری، با هدف بررسی پیشنهادات اعضا و طرح درخواست‌های عمومی تشکیل شد.

وی افزود: در جلسه اخیر شورای نامگذاری معابر شهر قزوین، پیشنهادات بنیاد شهید و امور ایثار گران استان قزوین در خصوص نامگذاری شهدا بر روی معابر، به طور خاص مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیجانی عنوان کرد: همچنین در این جلسه پیشنهاد سازمان نظام پزشکی و شبکه درمان برای نامگذاری خیابانی به نام پزشک و پیشنهاد سازمان ستاد اقامه نماز برای نامگذاری خیابانی به نام نماز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین تصریح کرد: شورای نامگذاری معابر شهر قزوین در نظر دارد تعداد دیگری از کوچه‌های شهر را نیز به نام شخصیت‌های تراز اول مذهبی، علمی، ورزشی، هنری و فرهنگی معاصر نامگذاری کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین امور بین الملل پزشک درمان سازمان نظام پزشکی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان