Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@13:48:00 GMT

تصویری عجیب از اختلاف طبقاتی در آفریقای جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۸۲۷۹

تصویری عجیب از اختلاف طبقاتی در آفریقای جنوبی

اخیراً در فضای مجازی تصویری ماهواره‌ای به انتشار گذاشته شده که نشانگر خط فقر، بین دو بافت فقیرنشین و ثروتمند در آفریقای جنوبی، به شکلی واضح است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، با رواج یافتن اسکناس در دنیا فاصله طبقاتی بین مردم مناطق مختلف نیز شروع به پیدایش کرد. انسان‌ها با گذر زمان در دسته‌های فقیر و غنی قرار گرفتند و محل زندگی‌شان جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط فقر و یا همان آستانه فقر واژه‌ای توصیف‌کننده از حداقل درآمد لازم برای زندگی در کشورهای مختلف است که بر نسبت مناطق مختلف با تغییرات مواجه می‌شود. یکی از کشورهایی که بیش از هر جا این کلمات را توصیف می‌کند آفریقای جنوبی است. اخیراً تصویری ماهواره‌ای از آفریقای جنوبی منتشرشده که نشانگر دو محله فقیرنشین و ثروتمند در این کشور است. در تصویر مذکور این دو محله توسط جاده‌ای از هم جدا شده‌اند و در نتیجه عکس منتشر شده به دلیل نمایان کردن خط فقر به شکلی متفاوت توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

در ادامه تصویر منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: آفریقای جنوبی اختلاف طبقاتی تصویر ماهواره ای آفریقای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شهردار منطقه ۱۶ تهران گفت: برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت با هدف بهبود کیفیت هوا ، یکی از ابزارهای ارتقای سلامت شهروندان است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • محله شِیخانبَر لاهیجان مقصد محله مج خبر
  • محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار
  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث