Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تمام تعرفه‌های صادراتی محصولات کشاورزی باید لغو شود، گفت: دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه باید فعال شده و در زمینه صادرات محصولات کشاورزی پیگیری کند. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه محصولی که صادر می‌شود باید تست آلودگی کرونا بر روی آن انجام شود اظهار داشت: اگر این امکان وجود داشته باشد هم ایمنی مصرف را بالا می‌برد و هم میزان صادرات را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: اعتبارات استان کرمان هر سال نسبت به نیاز استان کمتر می‌شودعضو کمیسیون اقتصادی مجلس: ‌600 هزار نفر ‌در کشور درخواست بیمه بیکاری دادندعضو کمیسیون اقتصادی مجلس: تولید نقدینگی در اقتصاد ایران به روزانه 1200 میلیارد تومان رسید / مشاهده اعداد عجیب و غریبی در بورس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدد تعهد ایجاد شده بیمه بیکاری در کشور حدود سه هزار میلیارد تومان است افزود: این مبلغ باید تامین اعتبار شده و پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام تعرفه‌های صادراتی محصولات کشاورزی باید لغو شود افزود: از سوی دیگر مشوق‌های صادراتی باید برای صادرات محصولات کشاورزی دیده شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه استان کرمان یک استان کشاورزی است و باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به کشاورزان اندیشیده شود گفت: از ظرفیت دفتر نمایندگی وزارت خارجه استان باید استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بخش دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه باید فعال شود و در زمینه صادرات محصولات کشاورزی پیگیری داشته باشد افزود: تعیین تکلیف ارز ناشی از صادرات پسته اگر انجام شود مشکل صادرات پسته حل خواهد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کسی که می‌خواهد صادرات پسته انجام بدهد باید ارز آن تعیین تکلیف شود گفت: تعیین تکلیف این ارز به چند روش امکان‌پذیر است که ثبت در سامانه نیماد به صادرات پسته ضربه زد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مجلس کمیسیون اقتصادی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس کمیسیون اقتصادی مجلس استان کرمان کمیسیون اقتصادی کمیسیون اقتصادی مجلس محصولات کشاورزی صادرات پسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد

سید مجتبی حسینی گفت: قرارداد‌های منعقد شده تا کنون شامل ۲ مورد صادرات کشمش، ۲ مورد صادرات گیاهان دارویی، یک مورد صادرات محصول شیر تلغیظ شده و یک مورد صادرات محصولات میوه خشک می‌شود.

او گفت: به همت وزارت کشور استان همدان به همراه سایر استان‌ها برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ارائه محصولات تولیدی دارای ارزش و معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری همدان یکی از مهم‌ترین اهداف حضور استان در این نمایشگاه است.

حسینی گفت: استان همدان همچون سال گذشته حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد و غرفه این استان با حضور فعالان اقتصادی آماده شده و در طول چند روز گذشته استقبال خوبی توسط مردم از غرفه استان صورت گرفته است.

او گفت: از ابتدای آغاز نمایشگاه علاوه۶ قرارداد خارجی برای صادرات محصولات تولیدی استان، پانزده تفاهم نامه همکاری اقتصادی نیز به امضاء رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: بیش از ۷۰ کشور و ۲ هزار و ۵۰۰ تاجر خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند و تلاش داریم تا با بهره‌گیری از این فرصت زمینه صادرات محصولات تولیدی استان همدان را فراهم کنیم.

حسینی گفت: سفال و کشمش همدان به عنوان ۲ زنجیره اصلی در این نمایشگاه ارائه شده است و در کنار آن نیز پنج زنجیره با ارزش «مبل‌ومنبت»، «پوشاک»، «گیاهان دارویی»، «میوه خشک» و «چرم» عرضه می‌شود.

او با اشاره به آمادگی استان همدان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفت: از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم تا با بازدید از ظرفیت‌های استان همدان، اقدام به سرمایه‌گذاری در این استان کنند تا شاهد توسعه بیش از پیش استان و تقویت تولید تجاری آن باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: با تشکر از حمایت‌های استاندار همدان و حضور پر رنگ استان در نمایشگاه، از دستگاه‌های اقتصادی استان همدان نیز در معرفی توانمندی‌های اقتصادی دیار هگمتانه قدردانی می‌کنیم.

حسینی گفت: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان همدان به بحث زنجیره‌های ارزش، میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

او با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: امسال و در جهت تحقق شعار سال، آماده جذب مشارکت‌ها و توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • ارزش صادرات محصولات کشاورزی به ۶.۲ میلیارد دلار رسید
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان