Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش پیام های تسلیت جداگانه ای خطاب به امیر سرلشکر سیّد عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش  صادر کرد.

متن پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی سپاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین انجام وظیفه و تمرینات خطیر آمادگی های دفاعی در منطقه مأموریتی دریای عمان را به محضر مبارک  فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) ، جناب عالی  و سایر فرماندهان عزیز، بویژه فرماندهان محترم نیروی دریایی قهرمان ارتش ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ا و بخصوص خانواده معظّم شهدای سرافراز حادثه ناوچه کنارک تبریک وتسلیت عرض نموده،سلامتی،شکیبایی و توفیق روز افزون بازماندگان و همرزمان ایشان و عافیت عاجل مجروحین عزیز حادثه را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. 

سرتیپ پاسدار  محمّد پاکپور
 فرمانده نیروی زمینی سپاه

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش فرمانده نیروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی

منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت