Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری صفا، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان امکان انجام معامله با رژیم صهیونیستی در خصوص تبادل اسرا اعلام کرد گفتگو‌ها برای این مسأله در ابتدای کار قرار دارد و هنوز پیشرفتی حاصل نشده است.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جنبش حماس در گفت و گویی تلویزیونی اعلام کرد: پس از طرحی که این جنبش از سوی یحیی سنوار، رئیس خود در غزه به راه انداخت، حرکتی در جهت امکان اجرای مذاکرات غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی برای دستیابی به معامله‌ای برای تبادل اسرا شبیه معامله «وفاء الاحرار» به راه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تا الان، هیچ پیشرفت مطلوبی در سطح مذاکرات صورت نگرفته؛ چرا که رژیم صهیونیستی جدیت خود را از دست داده است. رژیم صهیونیستی باید بداند این معامله دارای بهایی است و بهای آن را باید در میز مذاکره پرداخت کند. این معامله تا زمانی که ملت ما راضی نباشند، تکمیل نخواهد شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح صلح آمریکا موسوم به «معامله قرن» گفت: ما در جنبش حماس در آستانه هفتاد و دومین سالگرد روز نکبت هستیم و در برابر این مسأله قرار داریم که وزیر خارجه آمریکا، مرحله‌ای جنایتکارانه را آغاز می‌کند و آن اعطای پوشش کامل به اقدامات رژیم صهیونیستی است. من می‌گویم طرح ما شامل سه نکته است:
نکته نخست: یکپارچگی ملت فلسطین در برابر این راهبرد، طرح الحاق، شهرک نشینی و نادیده گرفتن حق بازگشت فلسطینی هاست. ما در صورتی که متحد شویم، قادر خواهیم بود هر طرحی را ناکام گذاریم.

وی در ادامه تصریح کرد: گام دوم بازگذاشتن دست مقاومت علیه این طرح جنایتکارانه است که آمریکا مدیریت آن را بر عهده گرفته. هنیه در ادامه اعلام کرد گام سوم در ساخت تشکلی عربی- اسلامی نمایانگر می‌شود که حمایتی از موضع یکپارچه فلسطین برای به شکست کشاندن معامله قرن و مسأله فلسطین است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس جنبش حماس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اطمینان داد که مقاومت هرگز در مذاکرات آتش‌بس از مواضع و خواسته‌های اصلی کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، تلفنی با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفتگو کرد که طی آن تصمیم مقاومت در خصوص موافقت با پیشنهاد توافق آتش بس و نیز جزئیات توافق پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزهموافقت حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بسبیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند

هنیه و النخاله در این تماس تلفنی، تدابیر مطلوب و لازم برای تضمین اجرای توافقنامه را بررسی کردند.

هنیه به النخاله تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های عقب نشینی فراگیر دشمن، مبادله اسیران، بازسازی و پایان محاصره نوار غزه کوتاه نخواهد آمد.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جهاد اسلامی از اتحاد میدانی و سیاسی گروههای مقاومت که وارد نبرد تاریخی در طوفان الاقصی با دشمن شدند، تمجید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی هنیه باالعامری/ تقدیر حماس ازمقاومت عراق درحمایت ازغزه
  • تماس تلفنی «هنیه» و «السودانی»
  • آتش‌بس کامل در غزه در مرحله دوم توافق پیش‌بینی شده است
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ کابینۀ جنگ اسرائیل حمله به رفح را تصویب کرد!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ توپ در زمین اسرائیل!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم
  • حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • منبع صهیونیستی: نتانیاهو مذاکرات را به شکست کشاند