Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی پیاده‌راه‌سازی خیابان‌فردوسی سنندج توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال اجراست. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هم‌اکنون عملیات اجرایی پیاده‌راه‌سازی خیابان‌فردوسی سنندج توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال اجراست و نیروهای خدوم مشغول آماده‌سازی زیرساخت‌ها و رفع مشکلات برای اجرای  پیاده‌راه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌های تسنیم نتیجه داد؛ عملیات اجرایی پیاده‌راه‌سازی خیابان‌فردوسی سنندج آغاز شد+مسیرهای جایگزینکردستان|مزیت‌ها و چالش‌های اجرای طرح پیاده‌راه سازی خیابان فردوسی سنندج

در ادامه گزارش تصویری خبرنگار تسنیم از روند عملیات اجرایی پیاده‌راه‌سازی خیابان‌فردوسی سنندج را می‌بینید:

انتهای پیام/484/ش

R7848/P/S6,66/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم