Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@09:56:21 GMT

سوخت ناوگان عمومی سواری کرایه برون شهری پیمایشی  می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۸۸۰۹

سوخت ناوگان عمومی سواری کرایه برون شهری پیمایشی  می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌شمالی گفت: از ابتدای خردادماه سال جاری سهمیه سوخت ناوگان سواری کرایه بین شهری بر اساس پیمایش انجام می‌شود.

سعید سبحانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اطلاعات پیماش ناوگان از اطلاعات مندرج در صورت وضعیت مسافری استخراج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در کارگروه تخصیص سوخت شرط اولیه تخصیص ما به التفاوت ریالی، میزان کارکرد بالاتر از پنج هزار و 715 کیلومتر در بازه زمانی یک ماهه است.

سبحانی بیان کرد: به عبارتی دیگر انجام پیمایش بیش از میزان سوخت واریز شده در کارت سوخت 400 لیتر بنزین برای ناوگان تک سوز و 240 لیتر برای ناوگان دوگانه سوز است . 

وی خاطرنشان کرد: برای مالکان حقیقی که بیش از یک خودرو به نام خود دارند ارائه وکالت نامه رسمی از طرف مالک به شخص حقیقی بالای 18 سال با مضمون تفیض منافع استفاده از کارت سوخت الزامی است.

سبحانی اظهار کرد: در صورتی که اطلاعات مالک با اطلاعات سامانه ثبت احوال مغایرت داشته باشد، مالک باید به ثبت احوال مراجعه و نسبت به رفع مشکل اقدام کند. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در صورتی که مالک ناوگان فوت شده باشد سوخت به ناوگان تخصیص نمی‌یابد. 

وی یادآورشد: بر اساس این گزارش میزان تخصیص سوخت به نشانی www.samas.moi.ir  قابل رویت است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالي سهمیه بنزین حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در گفتگوی ویژه خبری تلویزیون درباره قرارداد شهرداری تهران با چین در حوزه واردات واگن و اتوبوس برای حمل و نقل عمومی تهران توضیحاتی داد که مهمترین بخش های آن را در زیر می ‌خوانید:

* او درباره اینکه چرا شهرداری تهران با چین قراداد بست: ۶۶ درصد رفت و آمد تهران با حمل و نقل شخصی است و ما در زیر ساخت دچار عقب افتادگی تاریخی هستیم. ما در داخل هر ظرفیتی بود دنبال کردیم و ۳ هزار اتوبوس داخلی قرارداد بستیم از ۱۱ هزار دستگاهی که تهران نیاز داشتیم. ما ۱۸۸۰ اتوبوس تحویل گرفتیم که ۸۶۰ دستگاه آن کار می کرد الان ۲۱۰۰ اتوبوس فعال داریم که در چند روز آینده به ۲۴۰۰ دستگاه می رسد.

* ۷۲ هزار تاکسی در تهران داشتیم که فرسوده بود یا ۶ هزار ون داشتیم که برای ۱۵ سال پیش بود. در مترو نیز یک عقب افتادگی جدی داریم لذا موضوع توسعه زیرساختهای شهر از جمله مترو بود.

ادامه دارد....

کد خبر 848550 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهردارى تهران ایران و چین شهردار

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت