Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@13:44:06 GMT

حسن خان محمدی: هیئت مدیره پرسپولیس باید درآمد زایی کند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۸۹۷۰

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به وضعیت این تیم در روزهای تعطیلی لیگ برتر اشاره کرد.

طرفداری- حسن خان‌ محمدی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با وضعیت بازیکنان و هیئت مدیره این تیم و همچنین تکلیف مسابقات لیگ برتر، صحبت هایی را انجام داده است.

خان‌ محمدی در گفت‌وگو با میزان در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت:

مشکلات در پرسپولیس زیاد است و مدیریت باید به فکر رفع این مشکلات باشد، پرونده‌های خارجی و طلبکاران دغدغه هواداران شده و چندین سال است که پرسپولیس درگیر این مسائل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص عدم تشکیل هیئت مدیره در پرسپولیس تصریح کرد:

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس باید برای باشگاه درآمدزایی کند، این باشگاه نیاز به پول دارد و درکنار این افراد اقتصادی باید از امثال علی پروین هم در راس هیئت مدیره استفاده شود، چون از برند‌های فوتبال ایران است.

خان‌ محمدی درباره صحبت برخی از بازیکنان پرسپولیس مبنی بر جدایی از این تیم عنوان کرد:

حق با بازیکن است، بالاخره یک بازیکن ۷، ۸ سال زمان دارد تا زندگی خود را تامین کند و وقتی می‌بیند باشگاه حق و حقوقش را نمی‌دهد اعتراض می‌کند. اگر بشار رسن که الان حرف از جدایی می‌زند، از تیم جدا شود کدام هافبک باکیفیتی مانند او جایگزین او خواهد شد؟ باید به این مسائل فکر کنیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره پایان یا ادامه لیگ برتر گفت:

دو حالت وجود دارد؛ یا باید قید تیم ملی را بزنیم یا لیگ برتر را، چون اگر قرار است مسابقات را برگزار کنند احتمال مصدومیت وجود دارد و در این صورت بازیکنان تیم ملی را از دست خواهند داد، در صورتی که تیم ملی ۲ بازی حساس در مقدماتی جام جهانی دارد که باید به نگاه ویژه‌ای به بازی‌های ملی داشته باشیم. امیدواریم بهترین تصمیم گرفته شود که نه باشگاه‌ها و نه تیم ملی ضرر کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیئت مدیره لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۱ چند قلو زایی در استان بوشهر ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران نسبت جنسی ولادت استان در سال ۱۴۰۲ را ۱۰۷ اعلام کرد و اظهار داشت: از کل ولادت‌های این مدت هفت هزار و ۴۵ مورد پسر و ۶ هزار و ۵۹۱ مورد دختر است.

وی ادامه داد: از میان ۵۱۱ واقعه چندقلوزایی استان، ۲۴۰ مورد دوقلوزایی، ۹ مورد سه قلوزایی و یک مورد چهار قلوزایی است.

پاسالار، شهرستان بوشهر با ۸۳ مورد و شهرستان دشتستان با ۴۷ مورد دوقلوزایی را دارای بیشترین آمار چندقلوزایی استان عنوان کرد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، به سه قلوهای استان هم اشاره کرد و گفت: از ۹ مورد سه قلوزایی استان، ۵ مورد مربوط به شهرستان بوشهر، ۲ مورد مربوط به شهرستان دشتستان، یک مورد مربوط به شهرستان گناوه و یک مورد مربوط به شهرستان عسلویه است.

پاسالار، اضافه کرد: تنها چهارقلوی استان در سال گذشته مربوط به شهرستان کنگان بود که ۳ نوزاد پسر و یک نوزاد دختر بنام‌های ناصر، یاسر، مهدی و رقیه می‌باشند.

کد خبر 6099361

دیگر خبرها

  • ۵۱۱ چند قلو زایی در استان بوشهر ثبت شد
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟