Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:17:55 GMT

برگزاری پویش قرآنی حیات طیبه ویژه استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۹۱۷۲

برگزاری پویش قرآنی حیات طیبه ویژه استان سمنان

دلالی از برگزاری پویش قرآنی حیات طیبه ویژه استان سمنان برای سنین مختلف خبردادوگفت: این پویش در چهار بخش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محمد دلالی» امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری برگزاری پویش قرآنی حیات طیبه ویژه استان سمنان با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی بیشتر سنین مختلف با کلام الله مجید گفت: این پویش در چهار بخش در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان روان‌خوانی یک سوره کوچک قرآن مجید را یکی از بخش های این پویش اعلام کردوگفت: در این بخش روان‌خوانی،  یک سوره کوچک از قرآن کریم به‌دلخواه حداکثر در دو دقیقه ویژه سنین ‏چهار تا شش سال برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین روان‌خوانی سوره مبارکه قدر و ارسال فیلم ویژه دانش آموزان اول تا سوم ابتدایی و جوایز برای ۳۰ نفر برتر، برگزار می شود.

 

دلالی  روان‌خوانی سوره مبارکه شمس و ارسال فیلم ویژه دانش آموزان چهارم تا ششم ابتدایی و جوایز برای ۳۰ نفر برتر، روان‌خوانی سوره مبارکه بلد و ارسال فیلم ویژه دانش آموزان هفتم تا نهم متوسطه جوایز برای ۳۰ نفر برتر و قرائت تقلیدی یک فراز از تلاوت‌های زیبای قاریان مشهور مصری و ارسال فیلم ویژه مقاطع ‏سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال و جوایز برای پنج نفر برتر هر مقطع، زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال از دیگر بخش بخش‌های این پویش قرآنی عنوان کرد.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه  قصه سازی از داستان‌های حضرت موسی (ع) و پاسخگویی به سوالات مفاهیم هر یک از ۳۰ جز قرآن کریم، از دیگر بخش‌های پویش قرآنی حیات طیبه  هستند اضافه کرد: قصه سازی از داستان‌های حضرت موسی (ع) و ارسال به‌صورت تایپ‌شده در قالب حداقل یک ‏برگ ‏A‏۴ (۲۰ سطر) و حداکثر چهار برگ ‏A‏۴ ویژه مقطع سنی زیر ۱۶ سال و جوایز برای ۱۰ نفر برتر و در نهایت پاسخگویی به سوالات مفاهیم هر یک از ۳۰ جز قرآن کریم به تفکیک برای دو نفر برنده ‏هر جز از بخش‌های این پویش هستند که با هدف اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح استان برگزار می‌شود.

 

وی در خصوص مهلت ارسال آثار و نحوه تولید آنها گفت: داوطلبان برای حضور در این پویش قرآنی از ۲۰ اردیبهشت همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) لغایت ۱۴ خرداد ماه همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) فرصت دارند تا برای دریافت سوالات مفاهیم به نشانی besuye_noor@ ‏ در پیام‌رسان‌های تلگرام، ایتا و سروش مراجعه کنند همچنین ارسال آثار و پاسخ‌ها می‌بایست به شماره ۰۹۳۵۵۵۲۸۶۸۷ در پیام‌رسان‌های تلگرام، ایتا و واتساپ صورت گیرد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: همه سنین ارسال فیلم ویژه استان سمنان روان خوانی نفر برتر ۱۶ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد
ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام