Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:29:02 GMT

تیم فوتبال هفت نفره نیاز به جوان گرایی دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۹۲۶۷

تیم فوتبال هفت نفره نیاز به جوان گرایی دارد

سرپرست انجمن فوتبال هفت نفره گفت: به دنبال پشتوانه سازی و جوان گرایی تیم ملی فوتبال هفت نفره هستیم تا در آینده تیم قوی و خوبی را در مسابقات داشته باشیم.

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از ایسنا، بیژن ذالفقارنسب درباره احتمال تغییرات در کادر فنی تیم فوتبال هفت نفره اظهار کرد: در رابطه با تقویت کادر فنی تیم فوتبال هفت نفره در حال بررسی هستیم که بعد از ماه مبارک رمضان اگر نیاز به تغییراتی باشد اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر برنامه خاصی در این زمینه وجود ندارد.

 

وی گفت: بعد از اینکه ستاد عالی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان مجوز برپایی اردوها را بدهد سعی داریم مسابقات قهرمانی کشور برگزار کنیم تا از دل مسابقات جوانان مستعد فوتبال هفت نفره را شناسایی و به تیم ملی تزریق کنیم. اکثر بازیکنان این تیم دارای رنج سنی بالایی هستند که نیاز است تیم را به سمت جوان گرایی سوق دهیم.

 

وی گفت: هدف بر این است تا بتوانیم با شناسایی بازیکنان جوان و مستعد تیم ملی فوتبال هفت نفره را تقویت کنیم و با تیم قوی و خوبی در مسابقات آینده شرکت کنیم.

 

سرپرست انجمن فوتبال هفت نفره همچنین در خصوص اقدامات انجام شده برای پارالمپیکی شدن این رشته خاطرنشان کرد: برای حضور دوباره این تیم در بازی های پارالمپیک باید کارگروه مشخصی تشکیل و پیگیر این مسئله باشد. هر کشور به تنهایی نمی تواند در این زمینه اقدام خاصی انجام دهد. باید در سطح بین الملل این کارگروه تشکیل شود تا مقدمات حضور دوباره این تیم در پارالمپیک آینده فراهم شود.

 

وی در پاسخ به این پرسش که در گذشته انتقاداتی در خصوص حضور بازیکنان سالم در تیم ملی فوتبال هفت نفره بود در این زمینه نظر شما چیست، افزود: امکان حضور بازیکنان سالم در تیم ملی فوتبال هفت نفره وجود ندارد. تنها بازیکنانی شرایط حضور در تیم ملی فوتبال هفت نفره را دارند که کلاس بندی پزشکی آنها ابتدا در داخل کشور و سپس در سطح بین الملل به تایید رسیده باشد و اگر بازیکنی کلاس بندی پزشکی وی در مسابقات بین المللی مورد تایید قرار نگیرد امکان حضور در تیم ملی فوتبال هفت نفره را ندارد. بنابراین در خصوص حضور بازیکنان در تیم ملی فوتبال هفت نفره نظارت دقیقی وجود دارد و کسی نمی تواند ادعا کند که بازیکنان سالم در این تیم فعالیت می کنند.

 

وی در پایان گفت: یکی از اهداف اصلی ما پشتوانه سازی و تزریق نیروهای جوان به تیم ملی فوتبال هفت نفره است تا بتوانیم جوانان مستعد را جایگزین بازیکنان قدیمی این تیم کنیم.

بیژن ذوالفقار نسب فوتبال معلولان (7نفره)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بیژن ذوالفقار نسب فوتبال معلولان 7نفره تیم ملی فوتبال هفت نفره فوتبال هفت نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس