Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:27:10 GMT

«میان شب» با تکنیک وی آر ساخته می‌شود/ اقتباس از هزار و یک شب

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۹۴۰۱

«میان شب» با تکنیک وی آر ساخته می‌شود/ اقتباس از هزار و یک شب

محمدمعین صمدی کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه های جدید سینمایی خود گفت: ساخت یک انیمیشن کوتاه را با همراهی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برعهده گرفته ام، این انیمشن به مدت ۷ دقیقه با تکنیک واقعیت مجازی (VR) ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه «میان شب» نام این انیمیشن است، توضیح داد: این انیمیشن به صورت ۳۶۰ درجه ساخته می شود و مخاطب می تواند آن را به صورت کامل ۳۶۰ درجه تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان انیمیشن با تاکید براینکه پروژه مورد نظر یک اثر کاملا تجربی است، بیان کرد: انیمیشن «میان شب» اقتباس آزادی از داستان های هزار و یک شب است. البته این انیمیشن حال و هوایی از تمام قصه های هزار و یک شب دارد و نمی توان گفت که تنها به یکی از قصه های این کتاب اشاره می کند.

وی با اشاره به اینکه برای تماشای این انیمیشن می توان از عینک‌های VR و یا گوشی های هوشمند استفاده کرد، توضیح داد: سال ۹۸ مراحل فنی و پیش تولید این پروژه انجام و در سال جاری تولید «میان شب» شروع می‌شود.

صمدی در پایان گفت: همچنین طراحی و ساخت یک بازی کامپیوتری را برعهده دارم که در مرحله پیش تولید قرار دارد و به دنبال سرمایه گذار خارجی برای این بازی هستم.

کد خبر 4924798 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برنامه تلویزیونی ویروس کرونا شبکه دو سیما تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه رادیو نمایش شیوع کرونا فیلم سینمایی ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان شبکه پنج سیما خانه سینما سینمای مستند ماه مبارك رمضان میان شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی

به بهانه پاس گل دیدنی تونی کروس به وینیسیوس جونیور مقابل بایرن مونیخ، عمر مومنی انیمیشنی را منتشر کرده است.

دانلود (2.2MB)

دیگر خبرها

  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی