Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:44:59 GMT

استوکس جزو 5 بازیکن افت کرده تاریخ باشگاه بلکبرن

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۹۵۳۷

استوکس جزو 5 بازیکن افت کرده تاریخ باشگاه بلکبرن

مهاجم پرسپولیس جزو 5 بازیکن تاریخ باشگاه بلکبرن انگلیس شد که افت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «footballleagueworld» انگلیس امروز در گزارشی به 5 بازیکن فوتبالی پرداخت که سابقه بازی برای بلکبرن انگلیس داشتند و اکنون به ستاره‌های فوتبال خاموش تبدیل شدند.

آنتونی استوکس، مهاجم پرسپولیس یکی از این 5 بازیکن فوتبال از دید این رسانه انگلیسی است که اکنون در شرایطی به فوتبالش ادامه می‌دهد که اگر هواداران بلکبرن متوجه شوند، شوکه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه درباره مهاجم ایرلندی، نوشت: استوکس برای مدت بسیار کوتاه در بلکبرن حضور داشت و عملکرد ناموفقی داشت. او وقتی در سلتیک به عنوان ستاره شناخته می‌شد راهی بلکبرن شد ولی در طول یک فصل برای این تیم تنها 12 بازی انجام داد و 3 گل به ثمر رساند.

این مهاجم 31 ساله با جدایی از بلکبرن انگلیس مدتی به یونان رفت و بعد از آن به لیگ ترکیه پیوست. او مدتی در لیگ برتر ایران در تیم پرسپولیس تهران بازی کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس انگلیس فوتبال ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، پلیس گفته نیرو‌های امدادی و ماموران پلیس به مدرسه اعزام شده اند و مهاجم به جرم تلاش برای قتل با تلاش ماموران دستگیر شده و در بازداشتگاه پلیس است.
پلیس درباره انگیزه و هویت مهاجم هنوز گزارشی منتشر نکرده است، اما اعلام کرد در پی این حمله این مدرسه تعطیل شده است.
این دومین چاقو کشی در مدرسه طی کمتر از یک هفته اخیر در این کشور است.
هفتم اردیبهشت نیز یک دختر دانش آموز ۱۳ ساله در منطقه ولز انگلستان دو معلم و یک دانش آموز را در داخل مدرسه با ضربات کارد زخمی کرد و به سه فقره قصد قتل متهم و دستگیر شد.
دیروز نیز یک کودک ۱۳ ساله در پی شمشیر کشی یک مرد ۳۶ ساله در متروی شمال شرق لندن به قتل رسید و چهار نفر دیگر از جمله دو مامور پلیس زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
پلیس اعلام کرد مهاجم را دستگیر کرده است، اما هنوز درباره انگیزه این شمشیر کشی و هویت مهاجم گزارشی منتشر نکرده است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس پارسال ۵۰ هزار و ۴۸۹ جرم مرتبط با چاقو، قمه و قداره در انگلیس ثبت شد که در مقایسه با سال پیش از آن، ۵ درصد افزایش داشته است.
افزایش بی سابقه وقوع جرایم و کاهش سن مجرمان به یکی از معضلات جامعه انگلیس مبدل شده است.
مرکز ملی امار انگلیس شمار جرایم ثبت شده در این کشور را در یک سال منتهی به سپتامبر گذشته، بیش از شش میلیون و ششصد هزار فقره اعلام کرد که ۱۰ درصد بیشتر از سال قبل از آن است و بالاترین میزان در تاریخ این کشور ارزیابی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد