Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی از سوم خرداد که مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر شروع می شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و در این ۴۳ هفته برنامه های متنوعی را پیش بینی خواهیم کرد.

براساس اعلام سپاه روح الله، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در ۲۷ مین نشست کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار کرد: فرا رسیدن چهل سالگی دفاع مقدس در انقلاب اسلامی افتخار بزرگی برای ملت ایران و بخصوص رزمندگان و ایثارگران است و باید برنامه های مرتبط با آن به خوبی برنامه ریزی شوند چراکه فرصتی بسیار مناسب است و قطعا می تواند آثار و برکات فراوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز مدافعان سلامت با فداکاری ها و از خودگذشتگی هایی که از خود نشان دادند و بار دیگر ثابت کردند که رمز پیروزی و سربلندی ملت ایران در مقاومت و از خودگذشتگی است و این روحیه متاثر از فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس است.

کریمی گفت: در شرایطی که در نتیجه کرونا برای کشور ایجاد شده هرچقدر که بتوانیم از فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس استفاده کنیم قطعا برای عبور از بحران ها و مشکلات موفق تر خواهیم بود.

وی افزود: برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی از سوم خرداد که مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر شروع می شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و در این ۴۳ هفته برنامه های متنوعی را پیش بینی خواهیم کرد.

کریمی گفت: سال گذشته رویداد بزرگ کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی را در استان با همکاری همه دستگاه ها و مشارکت مردمی برگزار کردیم که برگزاری این رویداد به یک الگوی موفق برای استان و حتی سایر استان ها تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: امروز استفاده از تجربیات ارزشمندی که به برکت کنگره شهدا در استان به دست آمده برای برگزاری برنامه های آینده یک ضرورت است و ما نیز برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس را در قالب ساختار و سازمانی که در کنگره ایجاد شده جلو می بریم.

کریمی افزود: شعار محوری چهل سالگی دفاع مقدس " ما قوی هستیم" است که برنامه ها باید حول این شعار کلیدی برنامه ریزی شوند و به گونه ای حرکت کنیم که این شعار را برای نسل جوان تبیین کنیم و تحقق این مهم نیازمند عزم جدی همه مسئولین همراه با گروه های مردمی است.

وی گفت: امروز که ویروس کرونا کشور را تحت تاثیر قرار داده نمایش ایثار و فداکاری هایی که در ایام دفاع مقدس انجام شد آنهم در چهل سالگی دفاع مقدس برای پیشکسوتان بسیار خاطره انگیز است و برای جوانان و نوجوانان می تواند تاثیرات مناسبی را ایجاد کند.

کریمی گفت: با توجه به اینکه امروز نسل جوان بیشتر به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده و شرایط بیماری کرونا هم ایجاب می کند برنامه ها حدالامکان از تجمع به دور باشند لذا فضای مجازی ظرفیت بسیار مناسبی است که باید از آن به درستی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس سرمایه های بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی هستند که امروز باید از تجربیات آنها برای عبور از بحران ها استفاده کنیم، تصریح کرد: استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس برای پر رونق شدن و تقویت برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس یک ضرورت است که همه باید به آن توجه کنیم.

گفتنی است، برگزاری نهضت های روایتگری با حضور رزمندگان دفاع مقدس،انجام مصاحبه های تخصصی در خصوص عملیات هایی که استان در آنها نقش داشته، تولید کتاب های صوتی، فیلم، انیمیشن، موشن گرافی، اینفوگرافیک های تخصصی، معرفی پروژه های صنعتی استان در دفاع مقدس، رونمایی از کتاب های کنگره و دفاع مقدس، المان های تخصصی شهدا، افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان و هزاران برنامه محتوایی دیگر از جمله برنامه های پیشنهادی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دفاع مقدس استان مرکزی چهل سالگی دفاع مقدس دفاع مقدس استان مرکزی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد