Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه طرح کمک مومنانه موجب ایجاد آرامش در جامعه شد، گفت: در طرح کمک مومنانه به افراد نیازمند مردم کردستان حس نوع دوستی والای خود را به بهترین شیوه به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری ظهرامروز در دومین جلسه همکاری شورای استانی نهادهای انقلابی، حمایتی، عمومی و سازمان های مردم نهاد با دولت در طرح کمک مومنانه استان کردستان در محل سالن شهدای گمنام استانداری اظهار کرد: در طرح کمک مومنانه به افراد نیازمند مردم شریف کردستان حس نوع دوستی والای خود به بهترین شیوه به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اجرای طرح کمک مومنانه با فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سطح کشور و استان و در ماه مبارک رمضان با استقبال فراوان مردم و دستگاهها و نهادهای دولتی ادامه یافته و تاکنون نیزافراد نیازمند کمک های متعددی را دریافت کرده اند که قطعا این امر خداپسندانه خاطره خوشی در اذهان باقی خواهد گذاشت.

وی افزود: اجرای این طرح در مجموع موجب ایجاد آرامش در بین افراد آسیب دیده و نیازمند شده که امیدواریم با ادامه این حمایت ها هرچه بیشتر شاهد کمک به نیازمند واقعی در جامعه باشیم.

جعفری تاکید کرد: در این طرح همه مجموعه های دولتی و حاکمیتی و نظامی و انتظامی و سازمان های مردم نهاد به ویژه در بحث مقابله با بیماری کرونا با همه توان وارد این عرصه شده و کمک های فراوانی را در اختیار نیازمندان قرار داده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان از حضور پرشور خیرین و سازمانهای مردم نهاد در بحث حمایت از افراد آسیب دیده و نیازمند در بحث مقابله با بیماری کرونا و کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان در استان تقدیر کرد.

جعفری در ادامه سخنان  از دستگاههای اجرایی استان خواست در زمینه کمک به افراد نیازمند از موازی کاری خودداری کرده و بر اساس آمار موجود در سامانه سخا که برای کمک به نیازمندان پیش بینی شده بسته های حمایتی خود را توزیع کنند.

وی اظهار داشت: اجرای طرح کمک مومنانه موجب ایجاد همدلی و اتحاد بی نظیر بین مردم، نهادهای دولتی و سازمان های مردم نهاد استان شده است.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان خاطر نشان کرد: اخیرا نیز با رایزنی های استاندار محترم و نیز کمک های بنیاد مستضعفان کشور کمک های نقدی و غیر نقدی فراوانی در اختیار افراد نیازمند به ویژه مرزنشینان و کولبران دارای کارت شناسایی بانک اطلاعات مرزنشینان استان قرار گرفته است.

جعفری در پایان از کمک های معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه به کارگران فصلی و برخی از هنرمندان استان خبر داد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان جامعه آرامش توسعه طرح کمک مومنانه افراد نیازمند مردم نهاد موجب ایجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • نوگرایی و جوانگرایی شرط پویایی یک جامعه است
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند