Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:05:29 GMT

اخبار کوتاه روز پنجشنبه شرق گلستان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۰۰۸۷

اخبار کوتاه روز پنجشنبه شرق گلستان

در نشست مشترک فرماندار آزادشهر با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان بر ضرورت انجام اقدامات مورد نیاز برای رفع بوی نامطبوع سایت بازیافت زباله این شهرستان تاکید شد.

سیدرسول حسینی فرماندار آزادشهر با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ تن زباله از شهرستان‌های شرق گلستان وارد سایت زباله آزادشهر می‌شود، افزود: حجم بالای زباله ورودی به این سایت و کافی نبودن عملیات دپو و تبدیل زباله‌ها به کمپوست سبب شده تا بوی نامطبوع زباله‌ها، نارضایتی و گله‌مندی عمومی مردم این شهرستان را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آزادشهر یادآور شد: چند ماه قبل و در راستای افزایش بهره‌وری و انجام عملیات‌های جایگزین با یک شرکت اتریشی و شرکت دانش بنیان داخلی برای تولید انرژی از زباله قراردادی بسته شد هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

**

فرماندار گالیکش در مراسم معارفه عضو جدید شورای اسلامی این شهر با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر اعضای شورای شهر به آبادانی گالیکش گفت: مهمترین دغدغه اعضای این شورا باید بررسی مشکلات و تلاش برای رفع آن با استفاده حداکثری از ظرفیت های بومی باشد.

پس از انتصاب برات‌آشور فارسیانی عضو شورای شهر گالیکش به سمت مدیریت جهادکشاورزی این شهرستان،  عابدین خسروی عضو علی‌البدل این شورا، جایگزین وی شد.

**

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس اعلام کرد که با مشارکت نیکوکاران و بسیجیان شهرستان و در آستانه سالروز شهادت امیرالمومنین علی(ع) ۶۰۰ بسته کالایی به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم‌پور افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۰ هزار سبد کالایی با مشارکت نیکوکاران گنبدکاووس و برخی نهادها تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع گردید.

وی، برنج، روغن نباتی، گوشت قرمز یا گوشت مرغ، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و پنیر را از اقلام ۶۰۰ بسته‌ غذایی تهیه امروز اعلام کرد.

**

فرماندار مینودشت در جلسه رسیدگی به مشکلات جاده روستای تخت این شهرستان و راه منتهی به معدن زغال سنگ این روستا که باحضور  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان و مدیرعامل معدن البرز شرقی برگزار شد، برضرورت بهسازی و مرمت این جاده تاکید کرد.

سیدرضا طباطبایی گفت: مرمت و بازسازی این جاده از مطالبات چندین ساله مردم روستای تخت مینودشت است.

**

سرهنک محمدرضا سراوانی فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان اعلام کرد که با تلاش ماموران این یگان نظامی در ۲۴ ساعت گذشته در ۲ روستای کُرند و داشلی برون، یک دستگاه فلزیاب از یک خودروی عبوری و مقدار ۱۶۰ گرم مواد مخدر از یک واحد مسکونی و یک واحد دامداری کشف و ضبط و سه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

نیمی از جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری گلستان در هفت شهرستان واقع درشرق این استان سکونت دارند.

برچسب‌ها گنبدکاووس مینودشت دفع زباله کمک های مردمی گالیکش گلستان ایرانگردی آزادشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس مینودشت دفع زباله کمک های مردمی گالیکش گلستان ایرانگردی آزادشهر گنبدکاووس مینودشت دفع زباله کمک های مردمی گالیکش گلستان ایرانگردی آزادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در حدود ۶۰ سال، زباله بهشهر و شهر‌های همجوار در زمینی در مجاورت این شهرستان دفن شده و موجبات اذیت و آزار مردم منطقه را فراهم کرده بود که با تصمیم شورای حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری ‌پس از نیم قرن ساماندهی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر‌اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله به صورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به اینکه از امروز کوچک‌ترین زباله‌ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولین شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره‌مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • این جاده‌ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده