Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «گلابو سیتابو» با بازی «آمیتاب باچان» به صورت جهانی در سایت «آمازون» پخش می شود. کارگردان، نمایش مستقیم در آمازون را طلوع یک دوره جدید برای سرگرمی های هند توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، فیلم کمدی هندی زبان «گلابو سیتابو» با بازی کهنه کار سینمای بالیوود «آمیتاب باچان» (پیکو) و «ایوشمن خورانا» هنرپیشه برتر هند، در تاریخ ۱۲ ژوئن به طور مستقیم در آمازون پرایم منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فیلم قرار بود در ماه آوریل در سالن های سینما اکران شود که به خاطر پاندمی کرونا لغو شد.

ویجِی سوبرامانیام مدیر و رئیس محتوای آمازون پرایم در هند گفت: ما در آمازون علایق و خواسته مخاطبین را دنبال می کنیم. «گلابو سیتابو» یکی از فیلم هایی است که برای امسال پیش بینی شده بود. اولین قدم این است که ببهترین محتواها را برای مخاطبین تهیه کنیم.

«شوجوجیت سیرکار» کارگردان فیلم تصمیم به نمایش مستقیم در آمازون را طلوع یک دوره جدید برای سرگرمی های هند توصیف کرد.

 

در این برهه که صنعت سینما تعطیل و وضعیت آینده نامشخص است، حرکت به سوی نمایش در فضای مجازی، جهشی نو برای سینمای هند محسوب می شود.

درآمد در سینمای هند نیز بخاطر اعمال شرایط فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، به شدت سقوط کرده است.

«بمب بکس لمیمی»، با بازی «آکشای کومار» هنرپیشه سرشناس و محبوب بالیوود، در ماه ژوئن به طور مستقیم در سرویس دیزنی پلاس Hotstar پخش خواهد شد. گفته می شود حق پخش آن ۱۳ میلیون دلار تعیین شده است. هرچند دیزنی هنوز اطلاعاتی در مورد این همکاری منتشر نکرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم سینمایی فیلم دنیای مجازی آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلفل قرمز: ادویه جدید دنیای مد! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فلفل قرمز: ادویه جدید دنیای مد! (عکس)
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟