Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@09:46:54 GMT

اداره ورزش و جوانان ملایر باز هم دستخوش تغییر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۰۱۷۳

اداره ورزش و جوانان ملایر باز هم دستخوش تغییر شد

پس از پنج ماه مدیریت و سرپرستی جمال لطیفی در اداره ورزش و جوانان ملایر، صندلی ریاست این اداره باز هم دستخوش تغییر شد و حمیدرضا سپهری نیا به عنوان سرپرست اداره ورزش و جاوان ملایر منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آذر ماه سال ۹۸ جمال لطیفی پس از مشکلات فراوان مدیریتی در اداره ورزش و جونان شهرستان ملایر به عنوان سرپرست این اداره منضوب شد و با توجه به تغییرات فراوان در اداره ورزش ملایر و سابقه مدیریتی لطیفی انتظار می رفت که عمر مدیریتی این مدیر بومی بیش از این ها باشد اما روز گذشته باز هم صندلی ریاست ورزش و جوانان ملایر دستخوش تغییر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهر روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ ماه مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره ورزش ملایر برگزار و با تقدیر از تلاش های ۵ ماهه جمال لطیفی سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر، حمیدرضا سپهری نیا بعنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر منصوب شد.

نکته قابل توجه در این مدت این است که نام سپهری نیا بارها برای ریاست اداره ورزش و جوانان ملایر مطرح شده بود اما فرد دیگری به عنوان رئیس انتخاب می شد.

از ابتدای سال ۹۸ ریاست اداره ورزش و جوانان ملایر دستخوش تغییرات فراوانی شد که ۶ ماه بلاتکلیفی و اداره بدون رئیس، تودیع و معارفه بحث برانگیز یوسف خدرویسی و استعفای وی پس از دوماه، سرپرستی یک روزه محمود ترابی گودرزی و حالا هم عمر مدیریتی کمتر از شش ماه لطیفی خود گواه بر این وضعیت است.

جایگاه اداره ورزش و جوانان قطعا بر کسی پوشیده نیست و این بلا تکلیفی و تغییرات فراوان قطعا به صلاح هیچکس نبوده و دود این مسئله در چشم ورزشکاران و جوانان خواهد رفت.

نکته مبهمی که وجود دارد این است که چرا صندلی ریاست اداره ورزش و جوانان ملایر تا این حد دستخوش تغییرات می شود و باید از مسئولین استانی و شهرستانی به وضوح بیان کنند که مشکل این اداره چه می باشد؟

امید است عمر مدیریتی سپهری نیا نیز همچون سرپرستان قبلی نباشد و شاهد بهتر شدن اوضاع ورزش و جوانان ملایر باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس از توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محسن رضائیان اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی