Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادیان زاده با اشاره به احیای گروه های سرود کانون های مساجد یزد گفت: به دنبال تشکیل خانه های سرود ویژه کانون های مساجد برای اولین بار در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان زاده» ظهر امروز در نشست هم اندیشی گروه های سرود کانون های مساجد استان یزد گفت: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد فعال شدن گروه های سرود کانون های مساجد در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال 97 به واسطه اقداماتی که در زمینه گروه های سرود انجام شد شاهد احیای گروه های سرود بودیم که اجرای سرود در گذر فرهنگ و هنر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اجرای متفاوت به مناسبت های مختلف نشان دهنده فعال شدن این گروه ها است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به ظرفیت های موجود در این اداره کل گفت: تمامی ظرفیت های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها را جهت احیای گروه های سرود در اختیار کانون های مساجد قرار می دهیم که امیدواریم کانون ها نیز بتوانند به خوبی از این ظرفیت ها استفاده کنند.

جوادیان زاده بیان کرد: ما به دنبال تشکیل خانه های سرود ویژه کانون های مساجد یزد به عنوان اولین استان در کشور هستیم که امیدواریم بتوانیم ساماندهی مناسبی را در این زمینه داشته باشیم.

وی گفت: امروز فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد به عنوان یکی از نیازهای اساسی جامعه است که کانون های مساجد به خوبی می توانند در این مسیر گام بردارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در پایان این مراسم از گروه های سرود فعال در استان تجلیل و قدردانی کرد.

 

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانه سرود مساجد یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون های مساجد گروه های سرود کانون ها گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مقدم عصر چهارشنبه در آئین تجلیل از برگزیدگان گیلانی طرح ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد استان گیلان در مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه روح و جانمان را از حرف‌های خوب اشباع کرده و روح خود را ارتقا دهیم، باید در مسجد حضور یابیم و به مسجد رفت و آمد کنیم.

وی فعالیت در مسجد را تداوم راه شهدا عنوان کرد و افزود: شهدا در راه خدا و دفاع از میهن، جانشان را نثار کردند و اکنون شما بچه‌های مسجد با فعالیت در این مکان مقدس در راه رضای خدا و تداوم را شهیدان فعالیت می‌کنید.

مقدم با بیان اینکه کار باید در راه رضای خدا باشد تا ماندگار شود، ادامه داد: باید فعالیت‌های جهاد گونه خود را در هر مکانی که بستر لازم برای ارائه آن وجود دارد، چه مسجد محله خودمان و چه محله‌های دیگر حتی هزار کیلومتر دورتر انجام دهیم مانند همان رزمنده خرمشهری که با دست خالی جلوی دشمن تا دندان مسلح مقاومت کرد و روز ۳۳ مقاومت در خرمشهر به شهادت رسید.

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۱۵ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان که حائز رتبه‌های برتر در چهارمین رویداد ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد شدند، تقدیر شد.

کد خبر 6094644

دیگر خبرها

  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد