Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دومین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان خراسان شمالی برگزار شد و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در جهت حمایت‌های عملی از واحد‌های تولیدی غیر فعال یا نیمه فعال و بررسی مشکلات بخش‌های گردشگری و کشاورزی از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود. تاریخ انتشار: 14:00 - 25 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۰۷۷۶

خبرگزاری میزان - دومین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۹، به ریاست حجت الإسلام و المسلمین جعفری، رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بررسی مشکلات بخش‌های گردشگری، کشاورزی، امور مالیاتی و... و ارائه راه حل‌ها، تشکیل کارگروه‌های تخصصی جهت بازدید و حمایت‌های عملی از واحد‌های تولیدی غیر فعال یا نیمه فعال و تلاش جهت رفع مشکلات آن‌ها، از مهمترین موضوعات مورد بحث دراین جلسه بود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در این نشست با بیان اینکه مسئولین باید در میدان عمل، مصوبات جلسات ستاد را به دقت اجراء نمایند، افزود: مجموعه تدابیر و تصمیمات اتخاذ شده می‌بایست به گونه‌ای باشد که خروجی آن برای مردم ملموس و محسوس بوده و محرومیت زدایی و رضایت مندی مطلوب را به دنبال داشته باشد.

وی در بیان اهمیت حمایت از واحد‌های تولیدی گفت: نباید مشکلات اقتصادی در این برهه حساس منجر به تعطیلی و یا لطمه خوردن به این واحد‌ها شود.   بیشتر بخوانید: حمایت لفظی از تولید کافی نیست و باید برای رفع موانع تولید گام برداشت

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی همچنین بر ضرورت انجام پیگیری مصوبات نشست‌ها تأکید و خاطرنشان کرد: نباید شرایط کرونایی، سبب کندی روند پیگیری‌ها شود و با رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی، اقدامات لازم انجام پذیرد.

رییس ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در خصوص محکومین مالی جرائم غیرعمد گفت: محبوس بودن این افراد می‌تواند آسیب‌های جدی خانوادگی و اجتماعی به دنبال داشته باشد لذا باید تلاش شود جهت آزاد سازی آنان، هرچه سریعتر اقدام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان شمالی جرائم غیرعمد واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کارگروه تنظیم بازار استان‌ها در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ استاندار در نشست ستاد تنظیم بازار استان‌ها که امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور و از طریق ارتباط تصویری در تهران برگزار شد، با تاکید بر اینکه کارگروه تنظیم بازار در ایام عید، با نظارت مستمر و پیوسته، خدمات دولت را به کام مردم شیرین کند؛ گفت: برخورد قاطع و اعمال جریمه برای کسانی که در روند خدمات دهی مطلوب به مردم خلل ایجاد می‌کنند جرایم را به حداقل می‌رساند.

دکتر اسدالله عباسی افزود: استاندار اختیار دارد در صورت کمبود مرغ و گوشت در ایام تعطیلات نوروز، گوشت منجمد و دام زنده به استان وارد کند تا قیمت در داخل استان متعادل شود.

وی اضافه کرد: سهمیه گوشت منجمد گیلان در این ایام، ۱۰۰ تن در نظر گرفته شده که از این مقدار، ۵۰ تن سهم شهرستان‌ها است که ۳۵ تن از این میزان توزیع و ۱۵ تن دیگر هم به زودی توزیع می‌شود. 

استاندار گیلان با بیان اینکه هم اینک در استان، مرغ گرم با قیمت ۷۷۰ تا ۸۰۰ هزار ریال در بازار عرضه می‌شود، بر ادامه روند کنترل بر قیمت‌ها تاکید کرد و افزود: طبق گزارشات دریافتی، ۲۴ میلیون قطعه جوجه ریزی در گیلان انجام شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

دکتر عباسی با اشاره به افزایش مصرف مرغ در گیلان در ایام عید به دلیل گردشگر پذیر بودن این استان، افزود: اگر در استان به گوشت مرغ بیشتری نیاز داشتیم، می‌توانیم با تهیه مرغ منجمد کمبود را جبران کنیم، سهمیه مرغ منجمد استان ۴۰۰ تن است که از این مقدار ۵۰ تن تاکنون توزیع شده و ۳۵۰ تن نیز در روز‌های آینده توزیع خواهد شد.

وی در مورد توزیع شکر مورد نیاز و به میزان کافی در تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: هم اینک قیمت شکر بسته بندی شده در استان با قیمت‌های ۳۴۰ هزار ریال، فله ۲۸۰ هزار ریال و عمده ۲۵۵ هزار ریال عرضه می‌شود.

استاندار گیلان گفت: در این روز‌ها باید میوه شب عید شامل سیب و پرتقال با حداقل قیمت و با کیفیت مطلوب به مردم عرضه شود و آرد مورد نیاز نانوایی‌ها با تلاش و نظارت روزانه فرمانداران، ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اصناف و اتحادیه نظارت بر نانوایی‌ها تایمین شود تا در تعطیلات نوروز و روز‌های جمعه که مصرف نان افزایش می‌یابد سهمیه آرد متناسب با میزان پخت در اختیار نانوایی‌ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اگر نمایشگاه عرضه کالا بهاره با استقبال مردم مواجه شود می‌توان زمان برگزاری آن را تمدید کرد، اما بر قیمت‌ها نظارت شود تا کالا‌ها با ۲۰ درصد زیر قیمت بازار و با کیفیت بالا در این نمایشگاه‌ها عرضه شود.

استاندار تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروز کشیک بانک‌ها و نهاد‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان مشخص شود تا مردم در این ایام با مشکل مواجه نشوند.

دیگر خبرها

  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • احیاء ۱۹۰ واحد تولیدی تعطیل در لرستان
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • برگزاری اولین جلسه میز تخصصی نانو فناوری استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی در رکود نیست/ فضای همسویی در حمایت از تولید
  • تشکیل کارگروه مقابله با زمین‌خواری برای برخورد با دانه درشت‌ها
  • تشکیل کارگروه ویژه مقابله با زمین‌خواری
  • نشست کارگروه تنظیم بازار استان‌ها در تهران
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و اقتصاد شهری درشورای اسلامی شهرکرد
  • تشکیل کمیسیون تخصصی ساماندهی مشاغل و تصویب اقتصاد شهری