Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:08:09 GMT

شهادت مرزبان هنگ بانه حین کنترل نوار مرزی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۰۴۱۵

شهادت مرزبان هنگ بانه حین کنترل نوار مرزی

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، شب گذشته در پی کسب خبری مبنی بر حضور گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در جدار مرز، اکیپی به سرپرستی ستوان‌یکم «حمید فعله‌گری» پس از اخذ سلاح و مهمات و تجهیزات کافی برای اجرای پایش نوار مرز و سرکشی از عوامل گشت و کمین و برجک‌های تابعه به سطح حوزه استحفاظی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکیست، با توجه به کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه، ستوان‌یکم «حمید فعله‌گری» حین کنترل و پایش نوار مرزی به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

سردار «علیرضا مرزبانی» فرمانده مرزبانی استان کردستان در پیامی شهادت این شهید والامقام را به خانواده و همرزمان وی تبریک و تسلیت گفت.

گفتنی است؛ ستوان‌یکم شهید «حمید فعله‌گری» اهل شهرستان قروه استان کردستان بودند و از وی یک فرزند به یادگار مانده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا رضا رحمانی شب قدر حسین مدرس خیابانی گسل های تهران دعای روز بیستم رمضان هنگ مرزی شهادت مرزبان بانه ویروس کرونا رضا رحمانی شب قدر حسین مدرس خیابانی گسل های تهران دعای روز بیستم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان جلال اعتماد با حضور مسئولان و مردم در بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی بانه تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و همرزمانش و جمعی از مردم تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش قروه بدرقه شد.

نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هر کدام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید اعتماد را تسلیت گفتند.

شهید ستواندوم "جلال اعتماد" جمعی هنگ مرزی بانه دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح و امروز به‌دلیل شدت جراحات وارده، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید "اعتماد" متاهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

 

.

 

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مرزبان در قروه
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • شهادت یک مرزبان در مرزهای غربی 
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • شهادت مرزبان دوم در بانه / مرزبانانی که چند روز قبل مجروح شده بود، به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یک مرزبان در بانه + جزئیات
  • شهادت یک مرزبان دیگر در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید