Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، ضمن بازدید غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به همراه سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش از ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در جریان ارائه ۸ هزار مورد پایش سلامت و ۶۵۰ مورد خریدهای خانگی و ۱۶۹ مورد کارهای بانکی و اداری توسط بسیجیان به یک هزار و هفتصد خانوار تحت قرنطینه خانگی قرار گرفت و گفت: اقدامات صورت گرفته در راستای ارائه خدمات به افراد تحت قرنطینه یک سرمایه اجتماعی برای ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین مظفری به آثار و تبعات متعدد شیوع ویروس کرونا در سطح دنیا و کشور اشاره داشت و گفت: قبل از اسفند سال گذشته در جزیره کیش بر اساس پیش بینی های صورت گرفته به منظور صیانت از سلامت ساکنین جزیره کیش به سرعت کمیته ها و شورا ها نسبت به اجرای طرح ضوابط قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کردند که بخشی از آنها شاید از نظر ستاد ملی کرونا هم سختگیرانه تر بود که امروز شاهد یک ثبات نسبی در این منطقه هستیم.

 مظفری در ادامه سخنان خود جزیره کیش را در راستای اقدامات پیشگیرانه و تامین معیشت نیازمندان الگوی نمونه ای موفق و سرآمد در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: بخش اقتصادی که متحمل خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا شده با مشارکت خوب و با همراهی و همدلی خود در کنار سازمان مقدمه ای شد که ما بتوانیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری “جهش تولید” نامگذاری شده است در مسیر رونق کسب و کار، تولید اشتغال و رونق اقتصادی حرکت  کنیم.

وی با اشاره به بحران حاکم بر جزیره کیش و مزیت تصمیمات گرفته شده از سوی شورای سلامت کیش گفت: با توجه به اینکه فعالیت پروژه های صنعتی و ساختمانی بر اساس پروتکل های بهداشتی در جزیره کیش ادامه داشت  امروز شاهده آماده افتتاح ۸ پروژه صنعتی در این منطقه  هستیم.
شهداد کناری فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات پیشگیرانه سازمان منطقه آزاد کیش از شیوع ویروس کرونا در این منطقه گفت: با تدابیر و تصمیمات گرفته شده و نقش موثر دستگاه های اجرایی مستقر در کیش، اقدامات صورت گرفته در سطح کشور کم نظیر و الگوی نمونه و موفق برای سرزمین اصلی است.

48

کد خبر 1388158

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل پنجاه ساله «اسناد رفسنجان قشم»

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان هرمزگان، مشکل بیش از پنجاه ساله بالغ بر ۷ هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم، رفع شد.

سابقه مسأله «اسناد رفسنجان قشم» به دهه چهل شمسی و اصلاحات ارضی مربوط می‌شود که طبق آن، اسناد اراضی کشاورزان منطقه قشم توسط دفترخانه‌ای در رفسنجان کرمان صادر شد اما در فرآیند تعیین ابعاد و مشخصات اراضی منطقه قشم، مشکلاتی پیش آمد. از سوی دیگر بسیاری از افراد سودجو سندهای جعلی به اسم سند رفسنجان ساخته بودند به طوری که اگر همه آن سندها، کنار هم قرار می‌گرفت، میزان املاک سنددار، دو برابر مساحت قشم می‌شد.

بر همین اساس، محدوده اسناد موسوم به رفسنجان در قشم تعریف نشده و به همین دلیل تعارضات متعددی به وجود آمده و پرونده‌های زیادی تشکیل شده که این موضوع موجب کاهش ثبات مالکیت در جزیره قشم شده بود.

در همین راستا، با پیگیری‌های مجدانه دستگاه قضائی و مشخصاً سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین سازمان منطقه آزاد، استانداری و ادارات جهاد و منابع طبیعی، مشکل بیش از پنجاه ساله بالغ بر ۷ هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم، رفع شد و طی مراسمی با حضور رئیس قوه قضائیه، به صورت نمادین اسناد تک‌برگ حدنگاری شده این اراضی به ۵۰ نفر از بزرگان و پیشکسوتان اهل تسنن و اهل تشیع قشم، اهدا شد.

رئیس قوه قضائیه در آئین واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از ۵۱ سال اظهار کرد: از همه مردم عزیز قشم که به واسطه اینکه اسناد این اراضی چند دهه با مشکل مواجه بود عذرخواهی می‌کنم و از تمام مسؤولان در بخش‌های مختلف که برای واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم، اقدامات و پیگیری‌های متعددی را انجام دادند، قدردانی به عمل می‌آورم.

قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز در این آئین اظهار کرد: فرآیند صدور اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم در ریل قرار گرفته و به زودی همه این اسناد تعیین تکلیف خواهند شد.

وی اختلافات مردم با یکدیگر بر سر اسناد، عدم دارا بودم ارزش افزوده‌ی این اسناد و همچنین متزلزل بودن ثبات مالکیت در جزیره قشم را از جمله مشکلات اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم دانست و گفت: چنانچه این مشکل در سالیان گذشته مرتفع می‌شد، به میزان قابل توجهی شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضائی بودیم.

کد خبر 6095477

دیگر خبرها

  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم
  • حل مشکل پنجاه ساله «اسناد رفسنجان قشم»
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • مهم‌ترین قدمی که می‌توان برای سلامتی کبد برداشت
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم