Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاحبه روز سه‌شنبه احمد سعادتمند با خبرورزشی نکات مهمی داشت ولی یکی از مهمترین نکات آن اشاره به جزئیات طلب وینفرد شفر از استقلال بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند گفت باید ۵۵۰ هزار دلار به شفر مربی آلمانی پرداخت کنند که ۳۵۰ هزار دلار آن طلب خود او بود و ۲۰۰ هزار دلار جریمه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه دلار وارد کانال ۱۷ هزار تومان شد، خودتان یک ضرب ساده انجام دهید تا متوجد شوید ۲۰۰ هزار دلار جریمه چقدر برای استقلال آب می‌خورد؟! و آن وقت است که باید سروقت مدیران این باشگاه رفت و از آن‌ها پرسید آیا واقعاً این یک برد بزرگ بود؟!

اگر سری به مصاحبه مسئولان باشگاه در زمان اعلام رأی از جمله خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال بزنید، جملاتی از این جنس را می‌بینید. او و دیگر مسئولان استقلال ادعا داشتند که شفر بالای یک میلیون دلار می‌خواسته ولی موفق شدند این مربی را شکست داده و کاری کنند که او فقط به ۵۵۰ هزار دلار برسد، اما چرا استقلال نتوانست کاری کند که این مربی فقط طلبش را بگیرد؟ شفر روزی که از باشگاه جدا شد حاضر بود ۳۵۰ هزار دلار و چه بسا کمتر بگیرد تا کار به دعوای حقوقی نکشد ولی جالب اینجاست که مدیران وقت استقلال حتی جواب تماس‌هایش را ندادند. همان زمان اعضای هیئت مدیره باشگاه که هنوز هم حضور دارند، بار‌ها و بار‌ها مصاحبه کردند که

«مشکل شفر را حل می‌کنیم.»

منزوی و خلیل زاده از جمله این اعضا بودند. فتحی مدیرعامل استقلال هم که اصلاً می‌گفت کوچکترین مشکلی پیش نمی‌آید! ناگفته پیداست در این پرونده شفر بود که توانست برنده بزرگ باشد و به خاطر کار نکرده ۲۰۰ هزار دلار بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال احمد سعادتمند استقلال لیگ برتر ایران وینفرد شفر هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق، مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فوتبال استقلال تهران جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز ۲۶ اردیبهشت ماه در این کمیته حضور داشته باشد.

کد خبر 6100203

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • اسم فلیک را نیاورید، برای بایرن بزرگ افت دارد!‏
  • تکذیب مصاحبه عضو کمیته انضباطی درباره حامدی‌فر
  • ۶۰۰ پرونده برای صیانت از موقوفات استان زنجان تشکیل شد 
  • درخواست سرمربی سابق بایرن: من را برگردانید
  • مربی استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد