Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@14:18:41 GMT

تامین برق مستمر و پایدار رسالت اصلی شرکت توزیع برق

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۰۹۱۲

تامین برق مستمر و پایدار رسالت اصلی شرکت توزیع برق

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید بهادیوند چگینی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ضمن اشاره به نام گذاری سال جاری و اهمیت برق به عنوان یکی از نهاده‌های اصلی بخش تولید و ضرورت تامین انرژی پایدار در تحقق شعار "جهش تولید"، به برنامه های شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در سال جاری اشاره کرد و گفت: استفاده از تمام ظرفیت های صنعت برق استان در بهبود کیفیت و ارائه خدمات پایدار برق به مشترکان در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: توسعه و احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع و روشنایی معابر عمومی، افزایش قدرت مانور با نصب و بهره گیری از تجهیزات جدید با رویکرد قابلیت اتوماسیون به منظور افزایش پایداری شبکه و کاهش مدت زمان خاموشی مشترکان در طی سال، ترویج مدیریت مصرف و تحقق برنامه ۹۹-۰ در تابستان سال جاری، گسترش استفاده از سیستم های مبتنی بر GIS، توسعه عملیات خط گرم و تقویت توان پدافند غیرعامل شرکت، استفاده از ادوات و تجهیزات جدید در عیب یابی شبکه، اجرا و پایش طرح‌های کاهش تلفات، توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیک و تلاش در جهت کاهش مراجعه حضوری شهروندان برای دریافت خدمات از اهم طرح ها و خطوط اصلی برنامه های سال۹۹ شرکت توزیع برق استان قزوین است.
چگینی در ادامه با اشاره به پیش بینی افزایش حدود ۱۸هزار مشترک جدید در سال جاری به لزوم برنامه ریزی جهت توسعه و احداث و ایجاد ظرفیت های جدید در شبکه اشاره و خاطر نشان کرد: ایجاد این ظرفیت مستلزم احداث ۴۰کیلومتر شبکه فشار متوسط،۶۰کیلومتر شبکه فشار ضیف و افزایش ۲۶مگاولت آمپری ظرفیت پست های توزیع موجود است.
او افزود: تامین مستمر و پایدار برق مشترکین که رسالت اصلی شرکت توزیع به شمار می آید با برنامه ریزی منظم بازدیدهای دوره ای، انجام تعمیرات پیشگیرانه و همچنین اصلاح شبکه های فرسوده و رفع مخاطرات مناطق آسیب پذیر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیارد ریال برای سال جاری هدف گذاری شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در زمینه گسترش استفاده از سیستم‌های مبتنی بر GIS تصریح کرد: تکمیل و بروزرسانی مختصات جغرافیایی مشترکین جهت ثبت در نرم افزارهای مبتنی برسامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS)باهدف تسریع وبهبود در ارائه خدمات در دستور کار می باشد که اعتباری معادل ۵/۲ میلیارد ریال در سال جاری برای آن لحاظ شده است.
او در خصوص اقدامات مرتبط با تامین برق پایدار مشترکین در سال جاری گفت: در راستای کاهش مدت زمان خاموشی و افزایش پایداری شبکه ، استفاده از فناوری های جدید و گسترش اتوماسیون شبکه با برآورد ریالی ۲۵میلیارد ریال ونصب تعداد۵۰ دستگاه تجهیز کنترلی شامل انواع ریکلوزر و سکسیونرو ۳۰۰دست تجهیز حفاظتی شامل فیوزهای کات اوت و رله ها؛ پیش بینی شده است.
چگینی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی گسترده در خصوص مدیریت مصرف انرژی برق و تحقق برنامه ۹۹-۰ در تابستان پیش رو، عقد تفاهم نامه با صنایع و کشاورزان و جلب مشارکت آنان در برنامه کاهش پیک مصرف سالجاری در کنار تبلیغات وفرهنگسازی مصرف بهینه برق را از جمله اقدامات شرکت توزیع در این زمینه برشمرد.
این مقام مسئول در پایان با اشاره به پویش ملی هر هفته الف ب ایران در دو محور "ساخت و سازها " و "ساز و کارها" و رویکرد جدید پویش در سال۹۹ از سوی وزارت نیرو افزود: با همت وزارت نیرو، قطار توسعه کشور در سال جاری برمدار پویش هرهفته الف ب ایران و هدف گذاری افتتاح ۲۵۰پروژه صنعت آب وبرق با اعتباری بالغ بر۵۰هزار میلیارد تومان، به راه خود ادامه داده و خدمات گسترده ومتنوعی در ابعاد " ساخت و سازها " و "ساز و کارها " در سطح کشور ارائه می شود که در شرکت توزیع برق استان قزوین نیز علاوه بر" بهبود در ساخت وسازها "، تمرکز براصلاح فرایندهای ارائه خدمت مواردی چون ارتقا و ارتباط موثر با گروه‌های مختلف جامعه در حوزه مدیریت مصرف ، تولید اطلاعات و محتوای مناسب در امر فرهنگسازی، گسترش و بهبود فرآیند اطلاع‌رسانی به ویژه در بستر فضای مجازی، اصلاح فرآیندهای ارائه خدمت به مشترکین در راستای شفاف‌سازی، قانونمندی، ارتقای سلامت اداری، کاستن از مراحل انجام کار و مراجعات حضوری شهروندان به عنوان جنبه های "ساز و کاری" پویش هر هفته الف ب ایران مدنظر قرار گرفته و مورد اقدام قرار می گیرد.

48

کد خبر 1388161

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین برق استان قزوین سال جاری شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود

ایسنا/هرمزگان معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور گفت: پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر در وزارت نیرو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ذوالفقار مهدی‌زاده امروز (ششم اردیبهشت ماه)، در جریان بازدید از تصفیه خانه در حال احداث شهرستان بشاگرد در شرق هرمزگان، اظهار کرد: در نشست های هفتگی وزیر نیرو، پیشرفت فیزیکی این تصفیه خانه مورد بررسی قرار می‌گیرد و این طرح از اهمیت ویژه‌ای برای مجموعه وزارتخانه و دولت برخوردار است.

وی میزان ظرفیت این تصفیه خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این طرح از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و در ۲ سال گذشته با تامین منابع مالی، تکمیل این طرح سرعت گرفته و تلاش می کنیم اعتبارات مورد نیاز آن را تخصیص دهیم.

بخشی از منابع لازم برای تکمیل پروژه تصفیه‌خانه بشاگرد از طریق مولدسازی تامین خواهد شد

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این طرح نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار هرمزگان انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری ها این مهم به سرانجام برسد.

در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری آب شرب یک شهر و ۹ روستا تامین می‌شود

عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این بازدید پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد و گفت: ارزش فعلی این پروژه چهار هزار میلیار ریال است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تامین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می شود.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان بشاگرد در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد و به عنوان یکی از شهرستان کم‌تر توسعه یافته کشور محسوب می‌شود که با چالش‌های مختلف در حوزه‌های زیرساختی از جمله آب روبرو است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین