Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:26:59 GMT

برگزاری ۳۰۰ مجلس احیا ماه مبارک رمضان بر بستر فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۱۴۱۳

برگزاری ۳۰۰ مجلس احیا ماه مبارک رمضان بر بستر فضای مجازی

مراسم اولین شب احیا ماه مبارک رمضان با میزبانی بیش از ۱۲۳ هزار شرکت کننده مجازی در بازه زمانی  حدود ۶ ساعته بر بستر پخش زنده آپارات و دیگر خدمات گیرندگان مانند سایت‌های محافل، فطرس و ... برگزار شد.

با شروع شب‌های قدر، پخش زنده مذهبی این وبسایت میزبانی بیش از سیصد مجلس احیا در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت‌های مذهبی و مساجدی که تا پیش از این مجالس متعددی را به کمک پخش زنده آپارات برگزار کرده بودند، در اولین شب احیا ماه مبارک رمضان بیشترین میزبانی از شرکت کنندگان را برعهده داشتند.

این هیئت‌ها، مساجد و محافل مذهبی که مراسم خود را از سراسر کشور و بر بستر پخش زنده آپارات برگزار می‌کنند، سه‌شنبه  گذشته و مصادف با اولین شب احیا ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱ ، بیش از ۶ ساعت مجالس مذهبی از سراسر کشور را در پخش زنده آپارات اجرا کردند.

همچنین طی بیش از سیصد مجلس برگزار شده در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان، بالغ بر  ۱۲۳ هزار شرکت کننده مجازی در سایت آپارات و دیگر سایت‌های خدمت گرفته از سرویس پخش زنده آپارات مانند سایت محافل، سایت فطرس و ... به انجام اعمال مذهبی شب‌های قدر پرداختند.

این استقبال کم سابقه درحالی رقم خورده است که تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی امکان برگزاری مراسم حضوری وجود ندارد و تمایل مردم به شرکت در این مراسم بر بستر آنلاین بیش از پیش است.

با توجه به زمینه‌سازی فنی آپارات برای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌های زنده،  پیش‌بینی می‌شود در شب‌های آینده بصورت تصاعدی شاهد افزایش حضور شرکت کنندگان در پخش زنده شب‌های قدر پیش‌رو باشیم.

برچسب‌ها فضای مجازی شهادت حضرت علی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فضای مجازی شهادت حضرت علی فضای مجازی شهادت حضرت علی احیا ماه مبارک رمضان پخش زنده آپارات بر بستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی در این دیدار با اشاره به گستردگی روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که با تذکرات و آگاه سازی به موقع کاربران، می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تاکیدکرد: پلیس فتا با سایت‌ها و شبکه‌هایی که به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به تبلیغ، تهییج و تشویق کاربران به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند به‌صورت قانونی برخورد کرده و ضمن مسدود کردن این سایت‌ها عوامل آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه پلیس فتای استان در زمینه جرم یابی و احصاء منکرات در فضای مجازی اقدامات چشمگیری داشت امیدواریم این همکاری با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تداوم یابد.
همچنین در این دیدار در زمینه همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نور ، تاکید بر تعامل بیشتر مسئولان،بررسی موانع پیش رو در عفاف و حجاب،چگونگی رصد فضای مجازی
مباحثی پیرامون سامانه سو بحث و گفتگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901222

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۱۲‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات